Gå til innhold

Halo 3. Please insert Disc 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er nok en av de få som faktisk liker at spill har flere plater, jeg tenker automatisk at da er det kvalitets-spill.

Det henger nok etter PS1-tiden.

8815183[/snapback]

Greit nok det

Det finnes mange tråder om vi trenger HD-DVD eller Blu Ray til spill, og her er beviset

Blue Dragon er på 3 discer

Spillene vil nok ikke bli mindre med årene heller, de blir mere og mere kompliserte. MS må nok bite i gresset og innse at DVD9 plater ikke holder

Endret av konsollspiller
Lenke til kommentar

Hva beviser det? At en vanlig DVD-plate ikke har plass nok til et spill, eller at folk er så late at de ikke gidder å bytte en cd i konsollen sin?

Jeg ser ingen grunn til at dette skal bli diskutert opp og ned, alle diskusjonene ender opp med en flamewar.

Du har heller ikke kommet med noe bevis, når Bungie uttaler seg om at spillet vil bli fordelt på to plater har du beviset ditt. ;)

EOD, rykter er aldri bevis.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
Jeg er nok en av de få som faktisk liker at spill har flere plater, jeg tenker automatisk at da er det kvalitets-spill.

Det henger nok etter PS1-tiden.

8815183[/snapback]

Greit nok det

Det finnes mange tråder om vi trenger HD-DVD eller Blu Ray til spill, og her er beviset

Blue Dragon er på 3 discer

Spillene vil nok ikke bli mindre med årene heller, de blir mere og mere kompliserte. MS må nok bite i gresset og innse at DVD9 plater ikke holder

8815201[/snapback]

Igjen, hvem ER du? Blir skeptisk når folk registrerer seg på et forum utelukkende for å kritisere en spesifikk konsoll i dens seksjon... Noen moderatorer som kan sjekke IP?

Og forresten: Det er kun legendary edition som får to spilldisker. Disk 1 er den samme som man får i den vanlige utgaven av spillet. Disk 2 er visstnok en bane-editor eller noe. Det hadde vært plass til begge deler på samme disc, men det er billigere for distributøren å gi det ut på to discer, fremfor å lage to versjoner av den originale spilldiske.

Endret av Alex ws
Lenke til kommentar
Hva beviser det? At en vanlig DVD-plate ikke har plass nok til et spill, eller at folk er så late at de ikke gidder å bytte en cd i konsollen sin?

Jeg ser ingen grunn til at dette skal bli diskutert opp og ned, alle diskusjonene ender opp med en flamewar.

Du har heller ikke kommet med noe bevis, når Bungie uttaler seg om at spillet vil bli fordelt på to plater har du beviset ditt. ;)

EOD, rykter er aldri bevis.

8815223[/snapback]

Se bildet. Game disc one og Game disc two. Det er bevis nok

Lenke til kommentar
*snip*

8815223[/snapback]

Se bildet. Game disc one og Game disc two. Det er bevis nok

8815263[/snapback]

Bevis nok? Lever du i en pappeske?

but for now, you should understand that one of the discs is a DVD and the other is a 360 executable - sort of like the discs that come with magazines like the Official Xbox Magazine. They're labeled the way they are because they have to go through test - but they are NOT both game discs

Dette er fra Bungie.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
Jeg ventet litt på denne etter den ble postet på NeoGAF..

Jeg koster alikevel på meg en halv Nelson:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Dersom det skullevise seg å stemme..

nelson-haha.gif

8815310[/snapback]

Hyggelig at du tok turen innom MS forumet for å bidra :roll:

Lenke til kommentar

Jaja, nå kommer trollene til å vente til det kommer et nytt rykte før de igjen poster tull på forumet. :roll:

_Aldri_ i livet om MS ville la Bungie legge Halo 3 på flere DVD'er etter at MS gang på gang har presisert til media at 1 DVD er nok, det sier seg selv. At et spill med mange CG cut-scenes (om jeg har forstått det riktig) som Blue Dragon kommer på flere DVD'er er bare naturlig. Men men jeg går nå fremdeles med en drøm om at alt av CG filmer i spill skal fjernes og at alt kjøres in-engine.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...