Admiral1 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 En venn av meg har fått et virus som gjør at hun sender følgende mld til alle kontaktene sine Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor (20:15) (L)RENIPUS(L)IKKE TRYKK PÅ LINKEN DET ER VIRUS!!:@: HOLY SHIT! Have you seen this?!? www.clip-engine.com/5035/(mailen til den hun sender til).exe Har prøvd å hjelpe henne, bla med denne. Men det funket hvis ikke =/ Noen som har en løsning? Lenke til kommentar
kenborge Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 kjenner noen som fikk dette, de sa at maskinen deres også ble fryktelig rar etterpå, treig, ustabil, ustabilt nett. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Last ned Hijackthis. Legg programmet i en egen mappe på skrivebordet. Start programmet, velg "Do a system scan and save a logfil". Loggfilen koperer du og poster. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Problemet er at hun er 1 år yngre og bor ved hytta mi (hun aner ikke hva hun skal gjøre og jeg kan ike treffe henne og gjøre det) Men skal prøve Lenke til kommentar
Vacuum- Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Har selv fått dette jeg. Verste er at jeg trykka ikke på linken en gang! Den åpna seg selv Skal få en kis til i kikke på det idag. Det var bra igår etter at Norman virus scan var ferdig. Men idag kom det tilbake igjen . Imellomtiden til det er mere om dette viruset anbefaler jeg dere å bruke Web messenger. Lenke til kommentar
Fågelwrap Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 æ har fått linken på msn over 10 ganger. engang opna æ den.. ja msn ble ustabil.. så æ klarte å fjerne viruse pluss æ har avast ;D Lenke til kommentar
norbat Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 'Msn'-viruset er en gammel 'kjenning' som jeg antar de fleste oppegående AV-programmer ( antivirus / antispyware) i dag klarer å ta. Problemet med 'virus' er at det ofte åpner opp for andre infeksjoner etc. , så jeg oppfordrer til å poste en HJT-logg, som kan fortelle om det er noe mer som bør gjøres for å få en ren pc. Kjør gjerne gjennom langversjonen i følgende post: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 Lenke til kommentar
Mat2007 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Det som er så utrolig er at folk fanken meg trykker på den linken. "Dere må se og lære dere dette: Ikke TRYKK men spør avsender om det er han/hun som har sendt det." Mvh Mat Msn'-viruset er en gammel 'kjenning' som jeg antar de fleste oppegående AV-programmer ( antivirus / antispyware) i dag klarer å ta. Jeg tok og lastet ned den filen men åpnet den ikke. Jeg brukte NAV 2007 og scannet den filen. Den fant ikke noe virus i den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå