Argon19 Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Hei, jeg ble klar over problemet mitt da jeg skulle installere min tøffe force feedback joystick.. Den virket liksom ikke.. :-? hum tenkte jeg, og tittet inne på Device Manageren. Der var det absolutt ingen USB enheter.. Hva kan være galt mon'tor? Personlig så tror jeg det er en Service som ikke kjører. Systemet mitt består av ett KT4V hoverkort m. USB 2.0. Jeg har og lagt inn SP1, så da skullle det automatisk være støtte for USB 2.0.. Noen som har noe glupe forslag til hva som kan være feil? Og hvordan rette d? Thx Argon Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Tror det er et VIA system du har så legg inn via 4in1 driverne... Sjekk hvilket system du har Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Mulig du må aktivisere det i BIOS. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Er det de eksterne usb pluggene? Da kan det hende at du ikke har plugget i riktig vei på hovedkortet Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Eller å prøve å oppdatere usb 2.0 driveren, finner den hos intel vil eg tro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå