Svendsen2 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Har nå nettopp lansert min personlige side. Dette er da en side jeg skal vise frem på muntligeksamen i media i morgen, så håper det går bra. http://www.mediconmedia.com/ Vil gjerne ha tilbakemelding fra dere brukere! Lenke til kommentar
abrj Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Under sidene Portefølje og Om meg har du gule linker, synes de er litt vanskelig å lese. Ellers er siden bra den PS, har du tenkt på de som bruker over 1024 x 768 også? Lenke til kommentar
Svendsen2 Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg kjører 1024 x 768 på denne pc'en, og den fungerer best i denne oppløsningen vil jeg si:) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Flott, men... 1. Hvorfor står SA Skate Ecommerce to ganger på hovedsiden og du ikke havner noe sted når du trykker på les mer? 2. På 'Om meg'. Hvorfor blir linkene borte/hvite når du har musa over? Kjører 1280 x 1024, FF og syns det ser bra ut sånn. Endret 8. juni 2007 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Ser ganske bra ut men jeg skal prike for det. Får litt følelsen av at siden ikke er ferdig loadet, som om det mangler noen elementer på høyre side. Dette er sikkert bedre på lavere oppløsninger og mindre skjermer da. Men likevel, en slags diskret avdeling nederst til høyre er det jeg savner tror jeg. Menyen er fin å se på men lite interaktiv, hadde vært fint med en liten rollover effekt eller noe slikt. Se mere knappen under portefølje bugger her. (IE7) Lenke til kommentar
Svendsen2 Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Nå er de to feila rettet opp. Takk for du sa ifra! Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Jeg likte den gamle MediconMedia bedre for å si det sånn. Men den ser bra ut nå og Likte det bakgrunnsbildet. Hva er det egentlig? Endret 8. juni 2007 av Anders-Moen Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Et "fresht" design, men enkelte ting jeg kanskje ville vurdert på nytt. Du har en font i menyen som du har brukt veldig mange ganger før, kanskje variere litt? Under portefølje får vi plutselig en gul/orange liste over sider du har laget, denne passet dårlig inn. Jeg syntes header og navigeringsdelen av designet fungerer best hvertfall, stå på Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Veldig pent. Eneste jeg reagerte på var den hvite ruta. Kunne gjort den litt mindre firkantet. Evt 100% høyde på den. Skriveleif i kontaktskjemaet: "Fult navn:" Lenke til kommentar
fakey Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Veldig pent, som vanlig. Men hvorfor er menyen bilder og ikke satt opp i en liste? En del rar koding der. Og ordene i grønn øverst til høyre ble litt "usynlige". Endret 9. juni 2007 av banansplitt Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Siden heller alt for mye til venstre, prøv enten å midtstille siden, eller støtte opp på høyresiden.. Lenke til kommentar
Scorpy Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Har nå nettopp lansert min personlige side. Dette er da en side jeg skal vise frem på muntligeksamen i media i morgen, så håper det går bra. 8814634[/snapback] Er det lov å spørre hvordan det gikk på eksamen? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Har nå nettopp lansert min personlige side. Dette er da en side jeg skal vise frem på muntligeksamen i media i morgen, så håper det går bra. 8814634[/snapback] Er det lov å spørre hvordan det gikk på eksamen? 8827796[/snapback] Tror ikke han har hatt eksamen. han postet på fredag, og sa at han sku ha den i morgen (Lørdag?). Tror ikke det er eksamener i helgen..? Lenke til kommentar
Svendsen2 Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Scorpy: Jeg skal repetere hva sensor sa: "Var du litt nervøs når du kom inn?" Jeg: "En smule ja..hehe." Sensor: "Ja jeg kunne høre det. Menmen, Du hadde bortimot en feilfri presentasjon, og jeg fikk høre akkurat det jeg ville høre. Det var en helt tydlig 6'er". Det var noe ala dette;) hehe. banansplitt: Jeg skal ordne til menyen ved hjelp av ul li elementer etter hvert. Dette var gjort kjapt pga. jeg stresset sånn, da jeg ikke hadde startet med kodingen før fredag kveld, og presentasjonen skulle være på lørdag. Takk for kommentarer folkens! Bare å komme med flere:) Lenke til kommentar
Svendsen2 Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Takk Anders:) Lenke til kommentar
Scorpy Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Gratulerer! Det var velfortjent Lenke til kommentar
Svendsen2 Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 takker! Jeg pratet bare i 15 av 20 minutt, så ble egentlig litt overrasket over 6'ern. Men jeg sa vel det sensor ville høre..så det holt jo:D Lenke til kommentar
simenss Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Pirke: Bytt ut teksten "Submit Query" i kontaktskjemaet ditt Lenke til kommentar
Svendsen2 Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Ah, takk for du sier ifra simenss. Står "Send" her skjønner du;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå