Gå til innhold

HP Pavilion dv9377 Intel Core2Duo T5600

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg ser på denne pcen :

http://www.xd.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=78518

Jeg lagde for litt siden en topic her ang en acer aspire maskin, men etter litt betenkningstid så lurer jeg på om den ikke er rett likevel.

Maskinen skal bli brukt iforhold til media, photoshop, spill o.l

Er dette en bra pc?

Leser og leser men finner ikke ut om den har trådløs nettverk, skulle forundre meg om den ikke hadde det..:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nettverkskort : 10/100 LAN integrert, 802.11 a/b/g WLAN <--- trådløst nettverkskort

når det gjelder pcen så er den helt grei, men ganske stor fysisk. Jeg synes den virker litt dyr i forhold til ytelsen når du tenker på at man kan få tilsvarende 14'' og 15'' med bedre ytelse til samme pris.

Endret av Darx
Lenke til kommentar
Nettverkskort : 10/100 LAN integrert, 802.11 a/b/g WLAN <--- trådløst nettverkskort

når det gjelder pcen så er den helt grei, men ganske stor fysisk. Jeg synes den virker litt dyr i forhold til ytelsen når du tenker på at man kan få tilsvarende 14'' og 15'' med bedre ytelse til samme pris.

8814670[/snapback]

Grei?

Den er vel en del ganger bedre en Acer jeg tenkte på? Nå koster jo denne 3000 tusen mer også da xD

Jeg tenkte å kjøpe denne trådløse musen :

http://www.xd.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=53323

Vil den ha noe problem med programvare i vista eller er det plug and play?

Noen andre som har synspunkter på denne maskinen?

Jeg liker stor skjerm til film o.l, men hvor mye bedre ytelse er det snakk om?

Begynte å tenke litt nå, ser at det er mange maskiner som tilbyr skjermkort av type GeForce® 8600M GT 512MB til samme pris med litt andre specs og mindre skjerm.

Hvordan er dette skjermkortet? Jeg har et 7800 gtx 256 mb kort på min store stasjonære pc og lurer hvor mye bedre dette kortet er en mitt, tenkte da på at det også er 8 serien og ikke 7.

EDIT: Kan ikke dere litt mer datakyndige en meg finne en bra laptop med noen av samme kvaliteter av den jeg har satt opp nå til rundt 11.000-12.000?

Takker :)

Endret av gamerman
Lenke til kommentar

8814670[/snapback]

Grei?

Den er vel en del ganger bedre en Acer jeg tenkte på? Nå koster jo denne 3000 tusen mer også da xD

Jeg tenkte å kjøpe denne trådløse musen :

http://www.xd.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=53323

Vil den ha noe problem med programvare i vista eller er det plug and play?

Noen andre som har synspunkter på denne maskinen?

Jeg liker stor skjerm til film o.l, men hvor mye bedre ytelse er det snakk om?

Begynte å tenke litt nå, ser at det er mange maskiner som tilbyr skjermkort av type GeForce® 8600M GT 512MB til samme pris med litt andre specs og mindre skjerm.

Hvordan er dette skjermkortet? Jeg har et 7800 gtx 256 mb kort på min store stasjonære pc og lurer hvor mye bedre dette kortet er en mitt, tenkte da på at det også er 8 serien og ikke 7.

EDIT: Kan ikke dere litt mer datakyndige en meg finne en bra laptop med noen av samme kvaliteter av den jeg har satt opp nå til rundt 11.000-12.000?

Takker :)

8814870[/snapback]

Synes pcen funker glimrende jeg, digg til å spille blant annet cs på. Har ikke sett på film på den enda men er stor fornøyd. Syntes den ikke er så fryktelig stor, tross alt er det en 17'' Widescreen. Anbefales!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...