FeddeLeGrand Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Hei Har lenge prøvd å få tatt bilde av skjermen min, ved hjelp av kommandoen Alt + Prt Scr Sys Rq. Jeg skjønner bare ikke hvorfor det ikke fungerer, er det noen innstillinger som må tukles med? Å bruke et annet program er uinteressant. takker for hjelp Har forresten Windows XP Professional Lenke til kommentar
valentino Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) har du som meg et tastatur med funksjonstast som endrer virkemåten til F1-F2 og enkelte andre taster kan du prøve å endre på den instillingen og prøve igjen. På mitt tastatur har jeg insert og Print Screen på samme tast. Når F-tast er aktivert er det print screen og når F-tast er deaktivert er det Insert. Du trenger forresten ikke trykke Alt når du bruker print screen tasten. "Alt" er bare om du kun vil ta bilde av det aktive vinduet. Endret 8. juni 2007 av valentino Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 du trykker bare prt screen og går inn på paint, photoshop e.l. og trykker ctrl + v Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 du trykker bare prt screen og går inn på paint, photoshop e.l. og trykker ctrl + v 8814535[/snapback] Ser man det. Der fungerte det. Ingen guider på nettet som sier noe om å trykke ctrl + v i paint. takk for hjelpen Lenke til kommentar
gummitarzan Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 du trykker bare prt screen og går inn på paint, photoshop e.l. og trykker ctrl + v 8814535[/snapback] Ser man det. Der fungerte det. Ingen guider på nettet som sier noe om å trykke ctrl + v i paint. takk for hjelpen 8814631[/snapback] Ctrl+v er en universell "lim-inn" kommando i windows, på lik linje som shift+insert eller høyreklikk og lim inn/paste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå