ooddbb Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Sitter med en Pinnacle Studio DV pakke (med Pinnacle Studio Version 7) i handen min akkurat nå, og vurderer sterkt å kjøpe det, skal få det for ca. 700 kroner. Skal nemlig begynne å redigere alle timene med film eg har på DV-kassettene mine, skal klippe, legge på lyd, legge filmer ved siden av hverandre, legge filmer oppå hverandre og lignende. Så spørsmålet er enkelt og greit. Er denne pakken bra til å redigere DV filmer med? Kan eg få bedre redigeringspakker til under 700 kr??? Lenke til kommentar
zacka Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Studio 7 er et veldig enkelt og greit program å bruke. Gikk over fra versjon 7 til versjon 8 for ca 1 måned siden. Da kosta det ca. 850,- på Komplett Data. Synes derfor prisen du nevner på versjon 7 kanskje er vel høy. Kommer selvfølgelig an på om du får firewirekort med på kjøpet da... Studio-serien er etter min mening det beste redigeringsalternativet i den prisklassen, for skal du opp noen nivåer som til f.eks "Adobe Premiere 6.5" blir det ganske dyrt Lenke til kommentar
ooddbb Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 Eg får selvfølgelig med firewirekort og kabel. Kan en redigere mpeg filmer med Studio 7? Så du anbefaler denne pakken, flere?!?!?!?!?!??!? Lenke til kommentar
ooddbb Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 Og en ting til. Eg kan vel bruke Studio 8 programmet senere en gang på firewire kortet som følger med Studio 7??? Lenke til kommentar
HWE Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Mener jeg leste et annet sted på forumet at en av nyhetene med studio 8 var du der kan redigere mpeg-filmer. her; http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=77118 Du trenger nok ikke kjøpe nytt firewirekort fordi du kjøper nytt program nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå