ooddbb Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Er noen i Norge som tilbyr domene med lagringsplass billigere eller like billigt som Webdeal? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 www.bkmedia.no Meget bra service og gode priser. Lenke til kommentar
Klette Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 www.servetheworld.net Sjekk tilbudet deres på QXL... Jeg er kjempe fornøyd! Litt info: 39,- i måneden Gratis domene registrering 1Gb plass 5Gb Bandwidth PHP MySQL ASP CGI PERL Frotpage extensions MSSQL Unlimited POP3 accounts Webmail ++++ betaler da også 149,- i året for domene.... Lenke til kommentar
Faniel Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Prisene ser billige ut, og de er sikkert greie for privat kunder... Husk at du må betale ekstra for: backup, virusscanning, spamfilter osv... Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 har både bkmedia og brukt servetheworld, men er ikke helt fornøyd med hastigheten som bkmedia har. veldig varierende og som oftest ikke så raskt. Nå sitter jeg på 100mb linje så ikke min feil at det går sakte heller. ellers er det greie plasser begge to. hos servetheworld.net fikk jeg etter forespørsel oppretta en db til. praktisk så en kan skille diskusjonsforumet fra de andre tabellene. blir for rotete når alt blir i samme remse. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 hos servetheworld.net fikk jeg etter forespørsel oppretta en db til. praktisk så en kan skille diskusjonsforumet fra de andre tabellene. blir for rotete når alt blir i samme remse. Har vel "ubegrenset" med antal db'er man kan opprette hos servetheworld ? Jeg oppretter disse selv i kontrollpanelet. (Med fare for å ha missforstått utsagnet ditt ) Edit: Webdeal er et glimrende firma Men for øyeblikket bruker jeg servetheworld pga pris... Overraskende bra også :smile: Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 eg bruker www.servetheworld.net Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 tror det skal mye til for å slå de tilbudene som kommer her innimellom.. stort sett alltid ett veldig bra tilbud fra en av tilbyderne Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 www.numberonehost.no de er jo svin-dyre i forhold til hva street4you har av tilbud op qxl hele tiden.. Får jo dobbel lagring og trasfer til samme prisen omtrent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå