Gå til innhold

Sony Ericsson - neste lansering 14. Juni

Anbefalte innlegg

uansett hva de slipper ut er jeg overbevist om at jeg kjøper en SE mobil. jeg er så fantastisk fornøyd med mine tidligere modeller at jeg vet skuffelsen uteblir. (mine tidligere modeller t65, t68i, w810i). Samsung og annet stylish prada dritt holder jeg meg langt unna, bedre med en god mobil enn en fin, men ræva (tre defekte samsung mobiler på erfaringen).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingen som har tippa riktig modelnavn på Shinobu enda ser jeg :)

Skjønner ikke hvorfor de har flytta om på softkeys flere steder i menyene... er litt forvirrende å bruke. Bokstavopsettet ved SMS-skriving er også endret.

8850896[/snapback]

Fortell oss hva modellnavnet er du da. :p Så det blir ny UI?

Lenke til kommentar
molna kan du utdype litt om påstandene dine? Hvorfor er det forvirrende? Er det fortsatt en egen tilbaketast som før, eller mer "nokia style"?

8853136[/snapback]

det håper jeg ikke.. hva er fordelen med rød og grønne taster..

Lenke til kommentar

Håper på D-pad fremfor joystick. Blir skuffet hvis de kommer med enda en modell med joystick som svikter etter få mnd. Dette er bevist med T650, K500, K700, K750, K800 med mer. Når man tenker seg om, er det noen SE modeller med joystick som ikke har problemer med dette?

Lenke til kommentar
Håper på D-pad fremfor joystick. Blir skuffet hvis de kommer med enda en modell med joystick som svikter etter få mnd. Dette er bevist med T650, K500, K700, K750, K800 med mer. Når man tenker seg om, er det noen SE modeller med joystick som ikke har problemer med dette?

8856626[/snapback]

min k750i hadde ikke noe problem med det, eneste som var dritt var joysticken begynte å flasse ut lakket

Lenke til kommentar

jeg har mareritt om at SE kommer med nytt uiq-menysystem som har mer avanserte valg og alternativer men som er jevnt over mye mer slitsomt enn det forrige menysystemet, og i det hele litt dårligere enn series 40.

SE ser ikke ut til å bekymre seg over at det de var gode på er borte, og lanserer itillegg jevnt over ikke særlig spennende ting.

etter en stund mister SE mer og mer markedsandeler og nokia står igjen så godt som alene.

først siemens og nå SE.. :cry:

Lenke til kommentar

idag skjer det :D

Vedrørende lanseringa, er det noen som  vet om den streames live på nett eller om det er noen plass på nett man kan følge pressekonferansen? Hadde jo vært utrolig spennende  :D

8853908[/snapback]

ja, hvilke steder kan man følge med?

Lenke til kommentar
idag skjer det :D
Vedrørende lanseringa, er det noen som  vet om den streames live på nett eller om det er noen plass på nett man kan følge pressekonferansen? Hadde jo vært utrolig spennende  :D

8853908[/snapback]

ja, hvilke steder kan man følge med?

8856985[/snapback]

Det er jo en mulihet for at det skjer noe her når nedtellinga er ferdig. Tipper det kommer noe ut av den boksen der

http://www.sonyericsson.com/timemasters3/

Lenke til kommentar
Recent updates:

13/6/07

• Three bluetooth watches will be announced on the 14th of

June. All three will be slightly smaller than the original MWB-100. One will be Walkman branded (with presumably an ability to display track details), and the others are generic watches. Two of the watches will have leather straps, one will have a metal band. All three will be able to skip tracks, pause tracks, and adjust the volume. One of the watches will be named MWB-150.

10/6/07

• Mooi should be named W960.

• Adriana is a cancelled Handycam phone. Video recording features now intergrated into other phones.

• The W580 can only shuffle tracks with the shaker feature. It cannot skip forward/backward between tracks.

8/6/07

• Announcement will definitely be the 14th of June.

• Sofia will be announced. The flagship Cyber-shot for 2007. That's the candybar with 5MP, xenon flash, and HSDPA 850.

• Shinobu will be announced. That's the flagship Walkman for 2007. That's the slider with HSDPA 850, music shaker feature. Tilt forward skips forward, tilt back skips back, and shaking phone goes to a random track.

• Anastasia (Myskina) will be announced. 1.3MP camera.

• Mooi will be announced. That's the Walkman smartphone with 8GB of flash memory.

• Possibly one more phone. Don't count on it.

• New accessories will be announced. Definitely at least one bluetooth headset.

• Unique applications: PDF/Document viewers, karaoke, TV, maps, enhanced Cyber-shot imaging software.

• Mooi may have a stereo bluetooth headset included in the sales package. Walkman v3.0

Da er det bare å glede seg!! :w00t:

Lenke til kommentar

Gud jeg håper de ryktebildene som ligger ute er falske. Jeg er så ufattelig lei av de ubrukelige mobilene SE hiver ut for tiden, det er jo bare om å gjøre å ha styggest, tynnest mulig telefon med de vondeste tastene de får tak i.

Er det så utrolig vanskelig å gi ut en tilnærmet normal mobil med gode taster og normalt design? Jeg fikk skikkelig vondt i fingrene av w880, den var fryktelig dårlig å holde og hele designet var generelt fælt og forferdelig.

Jeg håper de kommer med noen litt mer normale telefoner etterhvert, ellers skal jeg over på Nokia eller HTC...

Lenke til kommentar

Sony Ericsson has tapped Gracenote to power a sideloading-enabled mobile music platform.Sony Ericsson will embed the offering on all its music-enabled handsets starting with the new Walkman models W910, W960 and the K850 Cyber-shot.

The new platform includes features such as search and discovery, song identification and playlisting, and is designed to allow the easy transfer of tunes between home music libraries, online music stores and mobile phones. Users can search for music by typing in an artist, song, album or lyrics, and can use the search listings to learn more about the song, purchase a ringtone or full track or share music with a friend.

The service also includes a recommendation engine. Gracenote said Sony Ericsson will embed the offering on all its music-enabled handsets starting with the new Walkman models W910, W960 and the K850 Cyber-shot.

This is just the latest effort on Sony Ericsson’s behalf in mobile music; the handset vendor has leveraged Sony’s Walkman brand to a large extent throughout its handset efforts.

Gracenote’s technology is used by online services including iTunes, Yahoo Music and Winamp. The company’s mobile partners include Samsung Electronics Co. Ltd. and Musiwave as well as carriers such as Japan’s KDDI and Korea’s KTF.

“Sony Ericsson is a the forefront of bringing groundbreaking handsets and services optimized for music, and Gracenote’s mobile music platform addresses the increased demand for the combined convenience of a mobile handset, online store and PC, and accelerates the potential of mobile music for both the consumer and the carriers through the integration of those three domains,” said Jim Hollingsworth, senior VP of sales and marketing for Gracenote.

Kilde: ESATO

Lenke til kommentar
Shhhh: du er inne på noe riktig der, når du sier 'Nokia-style'. Synes det er et skritt i riktig retning jeg...

8860240[/snapback]

noen små grunner for at du synes det..?

bare si hva som helst, det er ingen nedre grense..

edit: :)

Endret av megaloman
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...