Gå til innhold

Sony Ericsson - neste lansering 14. Juni

Anbefalte innlegg

Nå er det bare litt under en uke til vi ganske sikkert får se nye telefoner fra Sony Ericsson.

post-53511-1181319518_thumb.jpg

Og mye tyder på at vi denne gangen får se noe annet enn reproduksjoner av fjoråret.

Jeg tror vi minst får se oppfølgerene til K800i/810i (Sofia), W850i (Shinobu) og W950i (Mooi) :cool:

Hva tror dere?

http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=133292

http://www.amobil.no/artikkel/mobiltelefon..._ti_dager/40045

Endret av Panic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi får se :)

Tror uansett dette kommer til å bli blant en av årets viktigste lanseringer fra SE.

Mht nye/oppgraderte funksjoner.

HSDPA i flere telefoner, Walkman 3.0, Bedre foto/video-muligheter, ny UI?... ;)

Endret av Panic
Lenke til kommentar

Det skal vel mye til om vi ikke snart får se en w950 med kamera og en cyber-shot med 5 megapixler, men utover det har jeg ikke noen store forhåpninger. Skulle gjerne likt å se SE dra opp en walkman telefon "bassert" på p1 med vga skjerm, 8-16 gb minne, wlan, 3g, edge og andre godsaker, men det skjer ikke. SE har ikke klart å ta et lignende skritt over de siste 3 åra, så det skjer neppe på en dag.

Mitt stalltips er at vi ikke får se noen telefon med gjevnt over bedre sepcs enn den allerede lanserte p1 (flaggskipet) og da har man strengt talt ikke mye å gå på.

Lenke til kommentar
Hva betyr egentlig det Sony Ericsson merket de har i alle tekstene??

"I Sony Ericsson the next big thing"??

8826386[/snapback]

SE merket brukes i reklamene som en forkortelse på Love.

PS: De som er blond har en overdrevet bruk av smileyer.

Lenke til kommentar
Hva betyr egentlig det Sony Ericsson merket de har i alle tekstene??

"I Sony Ericsson the next big thing"??

8826386[/snapback]

SE merket brukes i reklamene som en forkortelse på Love.

PS: De som er blond har en overdrevet bruk av smileyer.

8827067[/snapback]

Hvordan veit man at det står for love?? Og ikke Hate eller noe annet?? :hmm:

Lenke til kommentar

Skal vi kanskje komme tilbake til topic heller, SE sin lansering kommende torsdag. :)

Er jo som sagt ventet et storslipp med blant annet K850, et par nye W-telefoner og et par low-ends, samt noe nytt ekstrautstyr. Håper de slår på stortromma, for det trenger de virkelig i disse tider hvor alle de andre merkene har kommet med sine nyheter.

Håper SE har noe spennende og tykkfølsomt i ermet, a la iphono/Pradatelefonen, hadde vært skamdigg :thumbup:

Lenke til kommentar

Blir interessant å se hva de har å komme med etter en skuffende periode med lansering av samme mobiltelefonene med få endringer.

Sony Ericsson kan mobilkamera (K800i er fortsatt blant det beste du får), musikkavspilling, støtter multitasking i sine "dumme" mobiler. De trenger bare et nytt og bedre UI, tynnere mobiler og få til edge og 3G/HSPDA i samme mobil. Av smarttelefoner syntes jeg P1 ikke var særlig imponerende, håper de har enda mer å komme med på denne lanseringen.

Lenke til kommentar

Ja blir spennende å se...

Mange antar at de kommer til å lansere ny cybeshot software. Ny/oppdatert UI er også å forvente.

Siden SE visstnok har droppet en planlagt handycam-telefon, håper jeg vi vil få se bedre videomuligheter i minst 1 av telefonene. (Sofia)

HSDPA er jeg ganske sikker på at vi får se i flere modeller, men tror fortsatt de kommer til å kjøre samme stil med 3G/HSDPA og Edge hver for seg.

Walkman 3.0 er også å forvente. (Shinobu,Mooi?)

Ellers sies det at Shinobu vil få en slags shuffle-funksjon, der man rister på telefonen. :)

Endret av Panic
Lenke til kommentar

Blir også en "sen" lansering ser jeg på torsdag, fra kl.18.30-01 ifølge bildet i første post her.

Noen som vet om dette stemmer, eller hva vi kan forvente og når på dagen? Er på jobb uten nett og trenger vite når på dagen man kan begynne å sikle, hehe :dribble:

Lenke til kommentar

Ingen her som nevner GPS? (Og bedre video). Det er ihvertfall noe jeg savner hos SE. Håper de får inn dette nå, hvis ikke er jeg redd jeg hopper over på Nokia neste gang. Håper jeg slipper det. Har hatt 3 generasjoner SE nå, og er strålende fornøyd!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...