Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Lydutgang fungerer plutselig ikke

Anbefalte innlegg

Ok, sitter her på en HP Pavilion dv2400 som har fungert bra tidligere. Plutselig merker jeg at lydutgangen for headset ikke fungerer. Ingen feil med driverne såvidt jeg kan merke. Prøvde å kjøre en gjenoppretting til slik den var for et par dager siden, men da fikk jeg blåskjerm samt at skriften på meldingen var litt "smudgy" og uklar. Så ikke hvilken melding jeg fikk på blåskjermen i farta. Finner heller ingenting om det i errorlog. Veldig merkelig. Så jeg slo den bare av og tenkte at den kanskje var litt varm. (den har en tendens til å bli det)

Slo den så på igjen og da fungerte det. Så jeg startet Adobe Audition og tenkte jeg skulle spille inn et enkelt lydspor. Men så merket jeg at den tok bare opp på én kanal! Den andre kanalen var det bare skurr på. Men så så jeg at dess lengre opptaket sto på dess lenge "forskyvd" oppover ble opptaket. Litt vanskelig å forklare, men har lagd ved et bilde at det som vedlegg. Også sluttet utgangen til headset å fungere igjen.

Noen som har en anelse av hva dette kan komme av? Nå skal det sies at det er svært varmt her da, selv om maskinen ikke så veldig veldig varmt at det gjør noe.

Lukter det garanti-sak av dette? Maskinen er ikke ett år engang. Ble kjøpt i September 06.

post-39653-1181319167_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...