Monkman1 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 hallois....lurer på om det går fint med mb5 felger på mt5en min?? Har mb5 gaffler men åssen er det bak?? har ikke noe lager eller bolt ellernoenting..kan noen gi meg en Liste over hva jeg trenger? å eventuelt sende en link hvor jeg kan bestille alt jeg trenger. Lenke til kommentar
sebbe1122 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 hallois....lurer på om det går fint med mb5 felger på mt5en min??Har mb5 gaffler men åssen er det bak?? har ikke noe lager eller bolt ellernoenting..kan noen gi meg en Liste over hva jeg trenger? å eventuelt sende en link hvor jeg kan bestille alt jeg trenger. 8814089[/snapback] Det går nok ikkje med mb5 på mt5, for mt5 har veldig små hjul mb5 har vell 18 mt5 har 16 så det går nok ikkje og bredden på mellom lageret er breiere på mt5. link til hvor du kan kjøpe deler til sykkelen din kan du kjøpe på www.mc-deler.no Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Det går fint det.. Samme gaflene bak på MB5 som MT5, og når du har gaflene framme til MB5 er det bare å kjøre på Trommel bak på MB5 felgene så det blir likt som på MT5.. Trenger da nye lagrer, bolt + spacere om du ikke har dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå