ryggemann Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Hei! Skal bruke ca 5.000,- på ny tv (32" ws). Er på jakt etter den tven med best bildekvalitet. Tar inn Tv kanaler med analog antenne. Skal brukes til tv og dvd. crt eller lcd er ikke viktig. Trenger tips! Takk for svar! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Er en del 32" her som ligger under 5000,-. Men vet ikke hvem av de som er best.. Lenke til kommentar
ryggemann Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Ok, er kordan er bildekvaliteten på disse vs crt? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 På vanlig tv og vanlig dvd-signal er en crt-tv til 5000,- klart klart bedre. Men, om du skal koble til xbox360 og slikt, og spille i hd-oppløsning, så er lcd det eneste valget . Men ja, jeg ville nok valgt crt, med tanke på at du har vanlig antenne og at bruken blir tv + dvd. Lenke til kommentar
ryggemann Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 På vanlig tv og vanlig dvd-signal er en crt-tv til 5000,- klart klart bedre. Men, om du skal koble til xbox360 og slikt, og spille i hd-oppløsning, så er lcd det eneste valget . Men ja, jeg ville nok valgt crt, med tanke på at du har vanlig antenne og at bruken blir tv + dvd. 8814332[/snapback] Ok, eg går da for crt. er denne fra elkjøp noe å satse på? Philips 32PW6451 link Takk for svar! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Det er jo en av de bedre modellene fra philips det, så jeg vil si ja . Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Å si at vanlig CRT er bedre til å spille av DVD er absurd... En DVD ser klart bedre ut på en LCD tv... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 IKKE på en LCD til 5000,- min gode mann . En CRT til 5000,- er en toppmodell disse dager, så med mindre du har sammenlignet en dritbillig lcd vs toppmodell crt, så har du ikke så mye du skal ha sagt. Og, på vanlig tvsignal (analogt) så er billig-lcd dritt. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
frredrik Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331518 den er vel ikke så ille i følge erfaringene. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hvor mange ganger skal jeg si det? Det er FORSKJELL på en BILLIG-LCD og en TOPPMODELL CRT! Spesiellt når bruken er vanlig tv-titting analogt, og dvd-film! Da faller billig LCD så utrolig igjennom at det skulle ikke vært lov engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå