NevroMance Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Har installert arch og har her direct rendering når jeg er root, men så lenge jeg er en vanlig bruker har jeg ikke dette: ------------------------------------------------------- [martin@myhost ~]$ fglrxinfo libGL error: failed to open DRM: Operation not permitted libGL error: reverting to (slow) indirect rendering display: :0.0 screen: 0 OpenGL vendor string: Mesa project: www.mesa3d.org OpenGL renderer string: Mesa GLX Indirect OpenGL version string: 1.4 (1.5 Mesa 6.5.2) [martin@myhost ~]$ glxinfo | grep direct libGL error: failed to open DRM: Operation not permitted libGL error: reverting to (slow) indirect rendering direct rendering: No OpenGL renderer string: Mesa GLX Indirect [root@myhost martin]# fglrxinfo display: :0.0 screen: 0 OpenGL vendor string: ATI Technologies Inc. OpenGL renderer string: ATI Mobility Radeon X1600 OpenGL version string: 2.0.6473 (8.37.6) [root@myhost martin]# glxinfo | grep direct direct rendering: Yes --------------------------------------------------- Noen som kan si meg hvordan jeg kan få direct rendering som brukeren martin også? Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Section "DRI" Mode 0666 EndSection på slutten av xorg.conf bør gjøre susen. Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Takk skal du ha, dette gjore susen ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå