TanglewoodD Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Heisann, fikk et Lefdal blad hjem i posten, ser godt etter TV-er 32" klassen, da kom det tilbud : Bordstativ som jeg trenger, og 32" LCD "Matsui" Tv.. Aldri hørt om TV-en tidligere, men HD ready og hele pakka til 4000kr.. Er det bra TV ? Og er Lefdal bra ? Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 En ting skal sies, lefdal _suger_ når det kommer til service.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Ikke et vondt ord å si om Lefdal; nå hjelper de deg til og med med bæringen til bilen! :!: Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Garantisaker på data är i vartfall lefdal otroligt dåliga på. Men kanske Lcd tv är lättare att få bytta om det skulle vara något feil med? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Matsui er nå en ren billig-tv,men kan sikkert gjøre nytten. Om du vil ha en god i den prisklassen har Komplett en digg hyundai til 4995. Lefdal har jeg bare gode erfaringer med. Har vært kjappe med fiksing av mp3 spiller og hodetelefoner tidligere. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Da kjøper jeg den TV-en. Jeg har ikke et sted å ha TV-en , dermed kommer TV bordet som følger med godt også! Dessuten er det en billig TV, men samtidig LCD jeg ser etter. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 En ting skal sies, lefdal _suger_ når det kommer til service.. 8814090[/snapback] En ting kan sies, Nexz' lokale Lefdal suger tydeligvis på service Lenke til kommentar
meeg Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Ta med i betraktningen at Elkjøp og Lefdal sliter med service på brunevarer og dataprodukter. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 De sleit. Sliter ikke nå lengre. Strax er kjøpt opp av Powermill, daglig drift er gjenopptatt og servicetidene er på vei ned. Skjønner ikke helt hvorfor trådstarter skal ta dette med i betraktning når han kjøper tv, med mindre man regner med at tv'en går i stykker i løpet av noen uker? . Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Skjønner ikke helt hvorfor trådstarter skal ta dette med i betraktning når han kjøper tv, med mindre man regner med at tv'en går i stykker i løpet av noen uker? . Fordi det er lurt og være føre var enn etter snaR? Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Syns garantin o servicen etter køp har mye att säga, så tycker frågan var førnuftig om lefdal. Man får så oerhørt mye jobb med att får sina rättigheter även om de är oppført i lovverk. Noen bedrifter haler ut på processen før att man ska gi opp, kan vara behagligt att eventuelt slippe det. Husk og på att produkter idag masseproduceres..allt är inte bra..ting kan bli feil.. Endret 9. juni 2007 av Robbansvenske Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Det jeg mente var, at når problemet med konkursen til strax allerede er ordnet opp i så skal det ikke være av betydning for kundens handel . Ikke at servicenivået til lefdal ikke skal ha noe å si. Service har ALT å si. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Jeg har handlet mye hos Lefdal, aldri hatt behov for reparasjoner ennå. En gang byttet jeg dog en TV, ikke noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå