Marzo Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 Bilde tatt på Sola Airshow 2-3 juni 2007. 120mm brennvidde. Justert kontrast og lagt på vignette Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 Dette likte jeg veldig bra. Eneste lille pirket er at den sorte skyen rett over toppen av loopen tok litt oppmerksomhet. Så for meg dette bildet som bakgrunnen til en plakat. Kanskje du skal sende bildet til de (lavoppløslig versjon selvsagt) og spørre om de vil kjøpe det? Lenke til kommentar
andm Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 Dette var et stilig bilde. Jeg synes imidlertid at det svarte partiet oppe i venstre hjørne kunne vært ørlite mindre, slik at det ikke blir så dominerende, og slik at det skaper litt symmetri med høyresiden. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 Lite negativt å si. Spennende og genialt bilde. At du fikk med loopen var fint synes jeg. Sort/hvit passet fint inn. Formatet du valgte, passet også fint. Stå på! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 Har ingen bra kritikk, jeg likte bildet Hehe. Lenke til kommentar
andm Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 Nei, vent litt, jeg så ikke ellipseformen på vignetteringen. Det var visst en slags symmetri likevel, så jeg trekker tilbake det jeg sa. Jeg regner nesten med at du har lagt til de sorte hjørnene i etterkant, stemmer det? Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Det stemmer at jeg har lagt på en liten vignette. Dvs sort skygge fra hjørnene og litt ut i bildet. Samt justert kontrast. Ellers orginalt bilde. Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Veldig bra syns jeg, får liksom stemningen av å være der igjen Satt i båt den dagen, mens flyene fløy rett ovet hodet mitt Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Veldig, veldig bra. Det eneste negative må være at flyet forsvinner litt under det mørkere i kantene. Den blir bare ikke sentrum i bildet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Megakult bilde! Det eneste jeg ikke liker er signaturen din. Veldig bra. Stå på! Wiken.. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Rått bilde, skikkelig nostalgisk følelse Fint lite negativt å si her, [pirke]Blir kanskje litt mørkt i kanten der flyet er?[/pirke] Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg likte det veldig godt, men det svarte oppe ble litt for blikkfang, egentlig. Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Helt topp. Vignetteringen var tøff den også! Og likte fargene og kontrastene også. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 Kjempefint bilde. Likte linjene som røyken fra flyet lager. Likte også fargene som du har brukt her. Dramatiske og fine skyer. Fin komposisjon. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 Synes det ble litt mye vignett. Ellers veldig bra. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 Virkelig bra, og en smule annerledes. Du har vært bevisst i det du har gjort i etterbehandlingen, og jeg ingenting å utsette på selve bildet heller. Har ingenting spesielt å utsette på dette bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå