VesleKim Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Lego skal ikke lage wow figurer da. Men skal lage ett MMO spill av legp suksessen "Star Wars" Lego+MMO= ? Artikkelen Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Spilledelen av forumet. . . Uansett: Blir sikkert en stor flopp. Endret 8. juni 2007 av DNA Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Blir ikke det heller mer rett å kalle det et Lego-MMO? Uansett er nyheten på framsiden . Endret 8. juni 2007 av Dj_Arnleif Lenke til kommentar
VesleKim Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Ja. Men så lenge det stod det i den tingen jeg leste, så tenkte jeg at jeg kunne bruke samme overskrift. Men det har jo engntlig ingenting med wow å gjøre da Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 kan jo faktisk bli bra da. haha Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 For å si det sånn, så har vel de fleste nye legospillene fått glimrende kritikker! Så hvorfor skulle de ikke greie det igjen? Jeg lar tvilen gå tiltalte til gode! Lenke til kommentar
Ryolitt Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg har også hørt at alle lego spillene har blitt tatt godt i mot. Men vil ikke det å lage et MMO for unger i lego-alderen øke sjansene for tidlig spilleavhengighet? MMO er jo de mest vanedannende spillene siden du slipper å spille med bots. Nå som det kommer en barnevennlig versjon kan jo det være farlig Lenke til kommentar
VesleKim Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Håper min lillebror begynner å spille dette i stedet for å spille habbo.. Lego pleier ikke å lage noe farlig til barn... Eller, du kan jo sette en lego bit i halsen da :S Tror faktisk dette kan bli bra Lenke til kommentar
tarcon Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Haha.. Det kan jo faktisk bli ganske morsomt å prøve mmo for barn fra 10-14 år da Det skal jeg kjøpe meg å bli #1 i haha. Lenke til kommentar
tatcHe Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 tviler på at det kommer til å bli veldig stort...... Lenke til kommentar
VesleKim Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 tviler på at det kommer til å bli veldig stort...... 8813997[/snapback] Men tenk på det da. Det er sikkert noen som ikke får låvt til å spille Cs,BF, WOW osv. Tviler på foreldrene sier nei til logo liksom Som tiligere sakt i denne tråden har lego faktisk vært flinke til å lage underholdene spill til alders gruppen 10-14 ... Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Lego er jo herlig uansett alder......!! Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Teknisk LEGO, kanskje.. Det var stort sett det eneste jeg var interessert i av LEGO da jeg var yngre. Teknisk LEGO og bøker om Nancy Drew. Oops.. jeg sa ikke det Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Lego er jo herlig uansett alder......!! 8814348[/snapback] Ja! Endelig noen som har forstått det! De som synes lego er for barn kan gå å sette seg på en kaktus. Synes forresten et Lego MMO høres interessant ut Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Men må nok si det er mye mere moro i og bygge Lego en og spille Lego Spill... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Håper de kan gjøre dette ordentlig. Hadde vært kult og lage eget hus, egen figur etc. og måtte gjøre jobber for og få penger til 2 hjul til på bussen. (som allerede har 18 hjul ) Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Ja at man ikke kjøpte våpen eller Mounts eller sånt skit men man kjøpte klosser for og bygge seg det.... Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Lego er jo herlig uansett alder......!! 8814348[/snapback] Ja! Endelig noen som har forstått det! De som synes lego er for barn kan gå å sette seg på en kaktus. Synes forresten et Lego MMO høres interessant ut 8814487[/snapback] Lego er herleg uansett alder ja! Å bygge Legoby er jo digg. Synd at Legoen min er rydda vekk... Trur eg veit kor esken med all Legoen er. Kanskje det blir kult med Lego MMO, kanskje ikkje. Uansett, det er gøyare å bygge enn å spele. Sjølv har eg Lego Alpha Team, Lego Rock Raiders, Lego Creator Knights' Kingdom (eller på norsk; Riddernes Rike), Lego Island 2: Brickster's Revenge. Trur ikkje det er fleire då, det er fire spel, pluss at eg har spelt eit Lego Star Wars (?) hos ein slektning, og det blir fem tilsaman. Lego er berre herleg. Eg bygde mange ting i Lego. Min egen lille minibil, speedbåt (elns) med nos og alt, og mykje meir. Og eg huskar spesielt at eg laga "robotar" av to delar; ei "bukse" og ein liten kloss med klype som kunne holde div.. ting. Kjem med bilete seinare viss eg gidder. Edit: Gløymde at eg har Lego Racers óg. Det blir seks! Edit 2: Her er bilete av delane til ein "robot": Og litt ekstra som eg av og til bygde på roboten: Ein sånn oppå klossen med klypa. Fann ikkje bilete, men øvst skal det vere ein kikkert. Legger til link med mange delar, med bilete som eg har over: Link Endret 10. juni 2007 av Armenosos Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 lego er moro uansett hvor gammel du blir...men moroa tar slutt når du slepper opp for klosser når du er halveis på eifeltårnet^^ Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 "Lego-WOW". Ja, la oss generisere WOW også, vi trenger strengt tatt ikke MMORPG-begrepet. Unnskyld meg så lenge, jeg må bare skru av Creative-Ipoden min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå