IcedInsanity Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Skal kjøpe meg strekkmetal som eg kan ha i "hullene"i den nye fangeren min,men hvordan skal eg feste metallet?skal det limes? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Mener du netting? De fleste pleier å feste det med silikon. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 ja,heh mente netting,men kom ikke på ka det het når eg skrev tråden Lenke til kommentar
per_andre Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 jeg hjalp en kamerat og montere slike, vi lagde til noen plater i plasbelagt stål å monterte gjemt under fangeren og brukte pop-nagler til å montere nettingen i den, det blei kjempebra;) Lykke Til! Mvh: Pera Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 noen som har noen knall råd ang stickers til bilen,åssen får de helt bent på og unngå luftbobler? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Bruk ei myk skrape og legg på merket, på vaska overflate, centimeter for centimeter. OT: Strekkmetall ja, det syns jeg var bra navn på netting. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Bruk ei myk skrape og legg på merket, på vaska overflate, centimeter for centimeter. OT: Strekkmetall ja, det syns jeg var bra navn på netting. 8819936[/snapback] Hehe..ikke mobb :!: Men hvorfor vasket overflate?.sånn at du kan justere merket viss det blir skeivt først? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Nei sånn at det ikke er skittent Det skal nok være helt tørt og helt reint.. Slik at det holder seg på lenge.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Ok..var jo egentli det eg trodde..men det største problemet er egentlig at det blir jo aldri beint...klarer alltid å få merket skeivt på..heh Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 det største problemet er egentlig at det blir jo aldri beint...klarer alltid å få merket skeivt på..heh 8820631[/snapback] Hva med å lage en guide av maskeringstape som du kan justere etter? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 noen som har noen knall råd ang stickers til bilen,åssen får de helt bent på og unngå luftbobler? 8819675[/snapback] Lag deg en sprutflaske med såpevann og spray på området du skal sette stickeren på, sett så på merket og juster det til du er fornøyd, bruk et kredittkort og stryk ut alt vannet og la det tørke, done. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 noen som har noen knall råd ang stickers til bilen,åssen får de helt bent på og unngå luftbobler? 8819675[/snapback] Lag deg en sprutflaske med såpevann og spray på området du skal sette stickeren på, sett så på merket og juster det til du er fornøyd, bruk et kredittkort og stryk ut alt vannet og la det tørke, done. 8821511[/snapback] Takk,den hørtes jo grei ut Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Hvor kan eg kjøpe netting til fangeren min? Og er dt nok å bare lime nettingen på på baksiden av fangeren? Lenke til kommentar
Momicocra Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 De fleste pleier å feste det med silikon. 8817462[/snapback] Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Noen spec type silikon eg skal bruke? Har ik erfaring med feste noe med silikon liksom Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 sikaflex eller tec7 pleier duge, fåes kjøpt på byggevare shapper som byggmakker o.l. Netting får du kjøpt på bilrekvesitta butikker. Biltema o.l Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 okay. Noe eg må vær obs på når eg skal feste nettingen? eller er det ikke mulig å "drite seg ut"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå