salms Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Denne filmen ble lagd ganske "fort og gæli", siden det oppsto et slags press på å få den ferdig før til uka, og i helga har jeg rett og slett ikke tid.. Men, jeg vil gjerne høre hva som er gjort dårlig, hva som kan være gjort bra, og hva jeg rett og slett har glemt å gjøre. Setter pris på all konstruktiv kritikk! http://kurl.no/1fwp Min egen mening er at den ble litt _for_ intens, litt for mye bruk av highspeed-effekt, men samtidig ville jeg ikke gå til skrittet å legge til ytterligere en sang for å utvide lengden på filmen, ei heller kutte ut mer snutter enn jeg allerede gjorde(har 2t råmateriale). Jeg kunne evt. funnet en litt lenger 2.-sang, men jeg var veldig i tvil på akkurat den, men der kunne jeg tjent ett og et halvt minutt, det kunne vel kanskje gjort susen..?? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Som sagt er eg ikkje noko spesielt flink til å gje kritikk/tilbakemeldingar, og endå mindre positive tilbakemeldingar, men her er nokre av mine tankar: For ein utanforståande, som meg, er det litt kjedeleg å sjå ein trailer rulle rundt på norske vegar i seks minutt til musikk som ikkje er heilt i mi gate. Flotte vegar, fin natur, men ikkje noko spesielt spanande. Slik filmen er no, vart den for meg litt lang. Bileta i refrenga på den fyrste låten synst eg ikkje passa heilt inn, ved fyrste gjennomsjåing. Litt meiningslause. (Kanskje er dei relatert til songen, men det er ein roadmovie, ikkje ein musikkvideo.) Når det gjeld det du seier om fortfilm, so kunne du kanskje gjort det meir ekstremt til tider. Altso satt opp farten veldig mykje i nokre få, korte periodar, for so å satt den ned til vanleg når det kom noko utanom det vanlege utanfor glaset. Andre småkommentarar: Nokre korte intervju, eller kommentarar frå sjåføren hadde nok ikkje skada, og kunne kanskje gjort det meir interessant. Introen, med trailaren som køyrer ut frå garasjen, er fin, men vert litt øydelagd då kameraet byrjer å riste. Teksten «Atlanterhavsvegen» vert kanskje litt «cheesy»/glorete. (Kan vere berre meg, men når den er so enkel likar eg best svart eller kvit tekst.) Titlane på låtane ville eg hatt meir anonyme, nede i eit hjørne, eller til slutt. Kanskje litt lenge med filming frå kabina i byrjinga. Dette var då hovudinntrykka eg sat att med etter å ha sett den éin gong nett no. Den heller negative haldninga er nok dels eit resultat av at korkje lastebilar eller country er noko eg er spesielt interessert i. Du ser nok med heilt andre auge. I tillegg bør det seiast at eg er mykje flinkare til å gje løysingar på små tekniske problem (som korleis ein set opp farten på klipp i Vegas) enn til å sjå kva som gjer ein film god eller dårleg. Er nok andre som er betre til det enn meg, og som kan ha eit heilt anna syn på filmen enn det eg har. Endret 11. juni 2007 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 hehe.... Jeg kalte også et "produksjoneselskap" for SickPuppy Productions en gang! Ses i retten Lenke til kommentar
salms Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 hehe....Jeg kalte også et "produksjoneselskap" for SickPuppy Productions en gang! Ses i retten 8851037[/snapback] Haha, be my guest. Hvor lenge er dette siden? Jeg har registrert nicket/brukernavnet på irc for over 7 år siden, og bruker det fremdeles på Undernet. Jepp vi ses Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Sweet! Brukte Sick puppy på et par kortfilmer som aldri vil se dagens lys igjen, så du kan få ha det i fred så lenge... Men det er nok bare 5-6 år siden, så du vinner med 7 år. Nyt det 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå