Slacks Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Hei! Har seg slik at jeg desverre mistet min telefon i vannet Skal derfor kjøpe ny mobil. Jeg lurer derfor på om jeg kan kjøpe en ny mobil på samme abonnement (har Tele2) selv om bindingstiden på den ødelagte ikke er ferdig? Da kan jo prisen bli ganske så grei den Lenke til kommentar
drugis Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Hei! Har seg slik at jeg desverre mistet min telefon i vannet Skal derfor kjøpe ny mobil. Jeg lurer derfor på om jeg kan kjøpe en ny mobil på samme abonnement (har Tele2) selv om bindingstiden på den ødelagte ikke er ferdig? Da kan jo prisen bli ganske så grei den 8813622[/snapback] visst bindings-tida ikke er over må di betale 500kr elllernosånt for å få den opp igjen der du kan velge foreksempel det samme abonnomente som du hadde. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Kundeservice pleier å være ganske greie på slike saker.. ring Tele2 kundeservice du .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå