Gå til innhold

Dell vista oppdatering som ikke kom

Anbefalte innlegg

Har en XPS 1710 som ble kjøpt i tidsrommet man skulle få oppgradering til Vista, mot at man betalte porto. Fikk en mail 25. mai om at hvis det ikke ble dekning på konto før 31. mai, ble ordren kanselert! Fikk selvfølgelig ikke ordnet dette, selv om det var bare snakk om 156 kroner. Så ordren ble kanselert.

Synes det er uhørt at man skal få en frist på 6 dager, når de selv har brukt 4-5 måneder på å "gnu" ut en oppgradering.

Her kommer spørsmålet:

Kan jeg bruke en OEM versjon av Vista, som er lastet ned via torrent. Eller ligger det en unik driver i selve DVD-Plata som jeg skulle ha fått?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her kommer spørsmålet:

Kan jeg bruke en OEM versjon av Vista, som er lastet ned via torrent. Eller ligger det en unik driver i selve DVD-Plata som jeg skulle ha fått?

8813611[/snapback]

hvordan vil du aktivere OEM versjonen ??

Lenke til kommentar

OEM vesjoner trenger ikke aktivering eller serienr så vitt jeg har skjønt. Hvordan dette fungerer, vet jeg ikke.

Lisens informasjon må vel ligge en plass, for at man skal kunne instalere Vista. Min ide var at det kanskje lå i en driver på plata eller i bios.

Lenke til kommentar
OEM vesjoner trenger ikke aktivering eller serienr så vitt jeg har skjønt. Hvordan dette fungerer, vet jeg ikke.

Lisens informasjon må vel ligge en plass, for at man skal kunne instalere Vista. Min ide var at det kanskje lå i en driver på plata eller i bios.

8817039[/snapback]

dette hadde vært litt for lett, laste ned en OS via torrent og ikke aktivere attpåtill.

man må nok ha en lisens nøkkel.

lykke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...