Gå til innhold

wii points med visa electron?

Thor.

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg skulle gjerne vist om det eksisterer en måte å betake wii points på, helst andre måter enn med disse "over 18" kortene. Jeg har et Visa electron som da ikke skal brukes til slike formål fordi de ikke har en 3siffret sikkerhetskode. Så finnes det en side eller en omvei? Jeg har ingen butikker i nærheten som gir wii card heller siden vi er så få som har wii her. Så, noen alternativer som ikke er scam eller koster så alt for mye mer? Jeg kan bruke paypal.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er noen som påstår dem kan bruke electron kortene sine, går sikkert på hvilken bank som gir dem ut.

Du kjenner ikke noen som har ett visa kort da, bare få dem til å kjøpe poeng på maskinen din og betal dem tilbake.

Tror ikke maskinen lagrer noe kort info, så da er ikke det no problem heller.

Lenke til kommentar
Det er noen som påstår dem kan bruke electron kortene sine, går sikkert på hvilken bank som gir dem ut.

Du kjenner ikke noen som har ett visa kort da, bare få dem til å kjøpe poeng på maskinen din og betal dem tilbake.

Tror ikke maskinen lagrer noe kort info, så da er ikke det no problem heller.

8816334[/snapback]

Jeg har kjøpt poeng før med tillatele for og bruke min mors kort, tenkte jeg skulle bruke mine egne penger istedet..

Lenke til kommentar

Pga. Wii-point kortene finnes det ingen grunn til å lage en løsning som lar electron brukere kjøpe billige poeng. Skal du bruke ditt eget kort så er nok den eneste løsningen å skaffe ett nytt kort hos en annen bank eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Er redd det er den eneste måten, dersom du ikke vil bruke ditt mors kort igjen.. og, kortinformasjonen blir lagret på Wii'en jo.. slapp å skrive inn noe 2.gang jeg kjøpte..

8816669[/snapback]

Jeg har fått brukt kortet 3 ganger (1000p hver). Det blir 80*3=240kr som er litt vel mye. Synd dette er eneste veien.

Og forresten, kortinfoen blir ikke lagret her :)

Og en siste ting: Jeg har enda ikke fylt mine 18 :/ Og foreldra mine vil ikke gi meg et slikt over 18 kort nå for de mener jeg får et litt for stort ansvar med et slikt kort (Det er foreldras ansvar om jeg overdrar kortet vistnok..)

Lenke til kommentar

Foreldrene kan jo være snille og åpne en konto for deg da.. så, det tror jeg skal gå.. men, rart at det ikke ble lagret.. Det er mulig jeg tar feil om det da.. kan det egentlig all kortinformasjonen min utennatt.. så, kan hende jeg ikke tenkte så mye på det.. :p

Lenke til kommentar
Foreldrene kan jo være snille og åpne en konto for deg da.. så, det tror jeg skal gå.. men, rart at det ikke ble lagret.. Det er mulig jeg tar feil om det da.. kan det egentlig all kortinformasjonen min utennatt.. så, kan hende jeg ikke tenkte så mye på det.. :p

8821439[/snapback]

Jeg skrev tidligere i tråden at de ikke lar meg få en slik konto for det er deres ansvar om jeg for eksempel overdrar kontoen (minus på konto)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...