Slacks Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Hei! Var så heldig i dag at jeg faktisk greide å bade med telefonen og trenger derfor en ny mobil. Er ganske sikker på at jeg går for Sony Ericsson igjen. Vil egentlig bare ha best mulig telefon til 2000,- kr. Skal egentlig kun brukes til melding og ringing. God batteritid er et must! Håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
hjaadd Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Z710i, K750i, K550i, w610i (+ de som Imperivm_Romanvm sa) Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Tusen takk for god tilbakemelding! Har nå sett nærmere på disse telefonene. Må egentlig si meg skuffet over Sony-Ericsson. Synes det har skjedd meget lite det siste året. Og fant ikke så mange modeller som falt i smak. Er av denne grunn nå åpen for å vurdere andre merker også. Kan sette makspris til 2500,- kr. Håper noen gidder å ta seg tid til å anbefale noe Ps!: Kan også si at jeg foretrekker om mobilen er litt liten og ikke veier så mye Endret 9. juni 2007 av Torland Lenke til kommentar
Løve Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 W610i er jo ganske liten. Samme med W880 og K550i. Har W610i og er en knall mobil(bortsett fra litt susing når jeg spiller musikk, men er kanskje individuellt hvor mye folk legger merke til det?) Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Ok ja. Hadde tidligere en w710i og kan ikke si jeg brukte den noe særlig til musikk. Tror derfor at jeg ikke kommer til å kjøpe en walkman telefon, men kanskje K550i er noe å gå for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå