Gå til innhold

Vannhus er så dyrt

Anbefalte innlegg

Tenker å kjøpe meg ett videokamera primært til filming av Wakeboarding, så det er en risiko for litt vannsprut. Tenkte jeg skulle gå for vannhus men de koster jo nesten mer enn selve videokameraet :o

Finnes det ingen billigere løsning enn å kjøpe vannhus til 3-4000 ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prisen på et undervannshus er jo avhengig av produsenten bl.a. Har du et Sony videokamera koster et slikt under 2.000 kroner.

8843779[/snapback]

La meg få lov til å korrigere her;

Det finnes to typer "undervannshus".

1. De billigste som Mr.Sanders beskriver ovenfor som koster ca. 2500 - disse blir av fagfolk kalt for sportshus, de er ikke beregnet for bruk lengre ned enn 2-3 meter, dette står også på esken og på selve undervannshuset.

2. Virkelig undervannhus som brueks på 18-30 meters dyp koster gjerne en del mer enn 4000, dette fordi det må tåle trykket dypt nede, har du prøvd å snorkle et par meter og så merker du at du får vondt i øret? Det er trykket vannet skaper. Ergo skal du lengre ned enn 5meter så må du kjøpe et skikkelig undervannshus, og disse koster gjerne mer enn de smaker - med mindre du har et kamera som koster mer enn 5000,-

Lenke til kommentar
1. De billigste som Mr.Sanders beskriver ovenfor som koster ca. 2500 - disse blir av fagfolk kalt for sportshus, de er ikke beregnet for bruk lengre ned enn 2-3 meter, dette står også på esken og på selve undervannshuset.

Og dette er den typen trådstarter er på jakt etter...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...