Nektard Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Lenge siden jeg har lagt ut noe nå, mixen er ikke helt ferdig og er ikke mastra skikkelig. Kom gjerne med tips eller tilbakemeldinger hva jeg kan gjøre videre;) http://www.speedyshare.com/852867925.html Da er den refresha;) legg gjerne igjen en snasen kommentar Endret 6. juli 2007 av Nektard Lenke til kommentar
tbend Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Vet ikke helt hva du konne endret på. Sangen er i grunn helt etter min smak. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Det var noe med bassen som jeg ikke likte, så hvis dette ikke er en rip off, var det en fin danselåt.. Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Spenstig! Er du fremdeles på FL? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Minnet meg om noe Basshunter-opplegg på youtube, en tutorial eller noe med en meget lik tune. Ellers synes jeg den var grei, men kanskje litt mindre "dramatikk" i den? Og gjøre kongaene litt mere hørbar. Kíp øpp de gudd vørk! Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Hehe nei, dette var ikke en "rip off" og nei har ikke tatt etter basshunter hviis det var denne http://www.youtube.com/watch?v=Fn6NAsi4EVM du tenkte på. Ser ikke helt likheten jeg men...:S Ja haakon, fortsatt i Fl:P og tusen takk for tilbakemeldingenene på låta alle;) Btw hva er kongoane? Lenke til kommentar
Glenn90 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Kul låt du har laget Nektard. Minner meg om basshunter ja Bassen og clapsen er kanskje litt høy. Laget litt musikk selv for et halvt år siden av samme sjanger. Skal se om jeg får gitt en link. Laget også en remix av Basshunter tutorialen på youtube. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Gidder du å legge den ut på nytt eller? Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 kan jeg gjøre vøtt...er ikke hjemme nå, men gjør det litt senere;) Lenke til kommentar
kizzshizzle Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 fin melodi, pleier ikke å høre på sån musikk men denne var jo stilig:D stå på Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Flott melodi! Begynnelsen høres ut som en slags theme-musikk fra Rome: Total War o.l spill. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Helt ok låt. Ikke helt min smak, men bra produsert. Introen er også ganske melodiøs og følelsesmessig bra. Du må dog gjøre noen forandringer: Jeg hører nesten ingen hihat + clapsa er for høye. Du kan også gjøre breakdownet med "epic" ved å utvide det kanskje enda lenger ved å introdusere andre instrumenter (fløyte kanskje?) som spiller den samme melodien. Da får lyttere enda en bedre "shock effect" når takeoffen starter. Du kan også gjerne forandre oppsettet til basslinja foresten. Den var ganske så kjedelig IMO. Støtter også forslaget til Der Komissar ved å justere volumet på kongaene i breakdownet noe lenger opp. Hvilket program + VSTer bruker du foresten?. Hadde vært greit å vite, slik at jeg kunne gi deg enda noen fler tips. -Daniel Lenke til kommentar
kizzshizzle Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Helt ok låt. Ikke helt min smak, men bra produsert.Introen er også ganske melodiøs og følelsesmessig bra. Du må dog gjøre noen forandringer: Jeg hører nesten ingen hihat + clapsa er for høye. Du kan også gjøre breakdownet med "epic" ved å utvide det kanskje enda lenger ved å introdusere andre instrumenter (fløyte kanskje?) som spiller den samme melodien. Da får lyttere enda en bedre "shock effect" når takeoffen starter. Du kan også gjerne forandre oppsettet til basslinja foresten. Den var ganske så kjedelig IMO. Støtter også forslaget til Der Komissar ved å justere volumet på kongaene i breakdownet noe lenger opp. Hvilket program + VSTer bruker du foresten?. Hadde vært greit å vite, slik at jeg kunne gi deg enda noen fler tips. -Daniel 9107871[/snapback] Endret 20. juli 2007 av kizzy_3000 Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Tusen takk for tilbakemeldingen din dahl, skal ta dette til meg. Får ikke gjort noe mer men den låta...siden jeg formaterte harddisken i går morres:( Og igjen takk...skulle vært flere som deg PS: Vsti'ene Nexus Vanguard Z3ta husker ikke hvilken vsti jeg brukte til de klassiske inslagene:P Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 ...og så tok du ikke backup? Lenke til kommentar
H-e-l-l-o Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Introen var i hvertfall konge, sangen i en helhet var grei. Jeg er ikke så veldig into dance men detta var i hvertfall en låt jeg kan høre på. Mener også at symfonien var utrolig fin, etter min mening burde du holde på de symfoniske innslagene i fremtiden for det fallt veldig i smak. Men for Guds skyld ikke add smurfevokal.. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Synes den var kjempefin jeg Men selve melodien kunne kanske ha vært litt tydeligere Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 ...og så tok du ikke backup? 9109141[/snapback] problemet var at pc'n ikke engang kom inn på brukern min:P med mindre jeg gikk inn via sikkerhetsmodus Ps: Takk for kommentarende folkens Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 vel en litt uvanlig intro var jo bra. likte ideen. men så fort kick og bass kommer inn blir introen litt borte. ville heller ha satt opp orchelstral delen litt opp så den kom bedre med i mixen. jeg vet ikke så mye annet jeg skal si jeg. men er lei hard dance og alt som går under hard Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 jo takk for at du gir en tilbakemrlding...Begynner også å gå lei hard dance faktisk. dog noe er kult! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå