Gå til innhold

Musikk: Hands up! Dj Trollet-Symphony 1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kul låt du har laget Nektard. Minner meg om basshunter ja :p

Bassen og clapsen er kanskje litt høy.

Laget litt musikk selv for et halvt år siden av samme sjanger. Skal se om jeg får gitt en link.

Laget også en remix av Basshunter tutorialen på youtube.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Helt ok låt. Ikke helt min smak, men bra produsert.

Introen er også ganske melodiøs og følelsesmessig bra.

Du må dog gjøre noen forandringer: Jeg hører nesten ingen hihat + clapsa er for høye. Du kan også gjøre breakdownet med "epic" ved å utvide det kanskje enda lenger ved å introdusere andre instrumenter (fløyte kanskje?) som spiller den samme melodien. Da får lyttere enda en bedre "shock effect" når takeoffen starter. Du kan også gjerne forandre oppsettet til basslinja foresten. Den var ganske så kjedelig IMO. Støtter også forslaget til Der Komissar ved å justere volumet på kongaene i breakdownet noe lenger opp.

Hvilket program + VSTer bruker du foresten?. Hadde vært greit å vite, slik at jeg kunne gi deg enda noen fler tips.

-Daniel :)

Lenke til kommentar
Helt ok låt. Ikke helt min smak, men bra produsert.

Introen er også ganske melodiøs og følelsesmessig bra.

Du må dog gjøre noen forandringer: Jeg hører nesten ingen hihat + clapsa er for høye. Du kan også gjøre breakdownet med "epic" ved å utvide det kanskje enda lenger ved å introdusere andre instrumenter (fløyte kanskje?) som spiller den samme melodien. Da får lyttere enda en bedre "shock effect" når takeoffen starter. Du kan også gjerne forandre oppsettet til basslinja foresten. Den var ganske så kjedelig IMO. Støtter også forslaget til Der Komissar ved å justere volumet på kongaene i breakdownet noe lenger opp.

Hvilket program + VSTer bruker du foresten?. Hadde vært greit å vite, slik at jeg kunne gi deg enda noen fler tips.

-Daniel :)

9107871[/snapback]

Endret av kizzy_3000
Lenke til kommentar

Tusen takk for tilbakemeldingen din dahl, skal ta dette til meg. Får ikke gjort noe mer men den låta...siden jeg formaterte harddisken i går morres:(

Og igjen takk...skulle vært flere som deg :thumbup:

PS: Vsti'ene

Nexus

Vanguard

Z3ta

husker ikke hvilken vsti jeg brukte til de klassiske inslagene:P

Lenke til kommentar

Introen var i hvertfall konge, sangen i en helhet var grei. Jeg er ikke så veldig into dance men detta var i hvertfall en låt jeg kan høre på. Mener også at symfonien var utrolig fin, etter min mening burde du holde på de symfoniske innslagene i fremtiden for det fallt veldig i smak.

Men for Guds skyld ikke add smurfevokal..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

vel en litt uvanlig intro var jo bra. likte ideen. men så fort kick og bass kommer inn blir introen litt borte. ville heller ha satt opp orchelstral delen litt opp så den kom bedre med i mixen. jeg vet ikke så mye annet jeg skal si jeg. men er lei hard dance og alt som går under hard :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...