Frohman Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg er ganske grønn på dette punktet. Skal på Lan i kveld, og kunne tenkt meg å spille BF2, men jeg finner ikke Co-op. Det står bare conquest. Må jeg laste ned patch for at det skal funke? Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 last ned nyeste patchen og kjør en dedicated server alltid gøy med 48vs1-16. still inn bot ratio på 1 eller 100 avhengig av hvilket lag dere spiller på Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Laster ned patch nå, takk for raske svar. Et spørsmål til: Vi vurderer å ha support, medic, sniper og spec ops, er det et bra team? Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Laster ned patch nå, takk for raske svar. Et spørsmål til: Vi vurderer å ha support, medic, sniper og spec ops, er det et bra team? 8813461[/snapback] Sniper er ikke akkurat en lagspiller da... et bra team er medic og support. Men det er avhengig om dere spiller med hw, eller inf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå