Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Eksamen i 3IT 1b muntlig vk2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Munltlig 3IT til eksamen.. misunner deg :)

Vel informasjonsbehandling 1b betyr at dere har hatt "Objektorientert programmering" og ikkje "ASAP" eller simmulering (om eg ikkje tar helt feil). Naturlegvis blir derfor objektorientert programmering et aktuelt tema. Har du hatt større prosjekt oppgaver eller innleveringer er desse også verdt å se over en ekstra gang.

På vår skole er det to ulike former for munnlig eksamen:

1. Vi får vite hvilket tema® vi skal holde et foredrag om 2 dager før vi skal opp til M. eksamen. Vidt tema.

2. Vi får vite hvilket tema® vi skal holde et foredrag om 30 minutter før vi skal opp til M. eksamen. Begrenset tema.

I 3IT har vi fått vite at vi får en datamaskin og prosjektor som hjelpemiddel og skal "vise" og "forklare" hvordan prosjektet vårt fungerer i tillegg til temaet.

Gjennomføringen av muntlig eksamen kan variere fra skole til skole. Det ville derfor vert en ide å spørre IT læreren din hvordan den muntlige eksamen i IT blir gjennomført på din skole.

Lenke til kommentar

Takk :)

Vi får oppgaven 30 min før selve eksamen, der vi får bruke lærebøker, bærbar pc og notatark.

Fra læreren min:

- Bruk fantasien på oppgavene og foreslå forbedringer og/eller utvidinger av programmet/modellen.

- Hvis dere f.eks ikke får til å programmere en ting dere har funnet ut, så fortell hva dere har tenkt ut.

Kan det være lurt å lære seg faglige begrep?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...