Ny i gamet Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Noen som har en god forklaring på hvorfor The Sims går så tregt og hakkete på maskinen min? Har alle utvidelsespakkene bortsett fra House Party og Vacation. Har en AMD K6 II 475 Mhz prosessor, 320 mb Sd-ram, Gainward GeForce4 MX420 64mb ddr-ram Dette skal være nok, i følge readme-filen, men likevel går det veldig tregt. Lenke til kommentar
Suicid3 Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 hmz, det kan da være mye som kan være feil. Prøv å reinstaller drivere eller DirectX. Prosessoren din er da ikke av det kraftigste, du kan da prøve å sette ned detaljene og se om feilene fortsatt er der. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 du må faktisk ha litt heftig maskinvare til å få det til å gå glatt når du har addons. Lenke til kommentar
letmein Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Jeg spilte litt The Sims Online. Synes ikke det gikk glatt med min P4 2.26 og GF3. Tror CPU har litt å si. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Jeg spilte litt The Sims Online. Synes ikke det gikk glatt med min P4 2.26 og GF3. Tror CPU har litt å si. Hehe, tror nok heller det er skjermkortet ditt som begynner å bli gammelt. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 For the record så har The Sims en av de dårligste grafikk-motorene i nyere tid. Den er regelrett grusom. Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 Spiller med alle innstillinger på det laveste, men likevel går det grusomt sakte... Det som var så merkelig, var at før jeg installerte Unleashed gikk det nesten helt greit, så det må nesten være det som gjør forskjellen. Er det virkelig så stor forskjell på Unleashed og de andre? :-? Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Nå svarer jeg meg selv, men likevel... Oppgraderte til windows xp for to dager siden, og når jeg nå prøver å spille sims, kommer den halvveis i lastingen før den returnerer til skrivebordet igjen! Hva kan det komme av? Sikkert noe med directx, kjenner jeg windows og datamaskiner rett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå