enden Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Etter testen av fem 22-tommere har mange etterspurt en test av etterfølgeren til testvinner Samsung 225BW. Nå er den endelig her. Les mer Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Virker som 226BW ikke akkurat er en verdig etterfølger av 225BW... Lenke til kommentar
Mow Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Den er så absolutt verdig. Dette med "litt mye baklys oppe og nede" er noe som er litt tilfeldig fra skjerm til skjerm, da jeg nesten ikke ser baklys i det hele tatt, untatt litt nede i høyre hjørne. Jeg sitter også med S panel. Skjermen er så absolutt bra, bare synd at dette med panelene ikke var godt nok utført Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Glad for at jeg kjøpte 225BW jeg. Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg synes den "testen" rett og slett var stusselig. Ikke mye fakta om hva og hvordan ting er testet... Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Det har vært mye snakk om 226BW i det siste så det var godt å få en test av den. Har jeg forstått artikkelen riktig hvis jeg tror det er S panel som satt i testeksemplaret? Edit: Leste nå at det var S panel. 226BW er forresten ukens tilbud hos Netshop til 3075,- Endret 8. juni 2007 av Dr.Ittsekk Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Jeg fikk min i dag. Det er en veldig pen skjerm å sitte på. Jeg har nå noe jeg har lengtet etter veldig lenge. En skjerm med god størrelse, farger og to bildeinnganger. Bilder vedlagt :=) Edit: Ja det er et S-panel Endret 8. juni 2007 av okristian1 Lenke til kommentar
Kristian A.G. Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 har hatt denne skjermen (S-panel) en liten stund nå, er kjempe fornøyd! det er litt baklys, men det er ikke noe jeg merker egentlig... kanskje litt hvis jeg ser en film med mye mørke scener. eneste jeg ikke liker helt er at lyset fra knappen er veldig skarpt og noen ganger blir man nesten blindet, skulle vært mulighet for enten å skru av det lyset eller nedjustert styrken. kanskje det kommer en firmware en gang? (hvis det går an å oppdatere firmware på skjermen da :o) Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Min neste skjerm, både til laptop og stasjonær, blir LED. Gidder ikke å se på baklys mer. :!: Hvordan blir forresten LED i forhold til SED? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Min neste skjerm, både til laptop og stasjonær, blir LED. Gidder ikke å se på baklys mer. :!: Hvordan blir forresten LED i forhold til SED? 8813649[/snapback] Når kommer disse LED skjermene? Er de kommet? Lenke til kommentar
Boye Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) LED er kommet, dog noe dyr for øyeblikket. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=334742 SED er blitt utsatt, så blir kanskje LED som tar over de neste årene? LED reviews: http://www.behardware.com/articles/654-1/x...st-lcd-led.html http://www.hardware.info/en-UK/articles/am...monitor_review/ Endret 8. juni 2007 av Boye Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 For meg virker det som ingen produserer høykvalitets 22-tommere. Samsung sin 215 er dyrere enn 226. Samme gjelder NEC, Dell, HP osv. Skal man ha en god, dyr og stor skjerm, må man nøye seg med 20-21" størrelse eller så må man opp i 24-27" klassen. Merkelig at "alle" har valgt å hoppe over 22" størrelsen (bare se i prisguiden). Jeg selv kjøpte 215 og er fornøyd. Helt jevn belysning og god kvalitet på bildet. Egentlig ville jeg ha 24", men hadde ikke råd, så en god 22" hadde passet bedre! Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Fikk denne på Onsdag og er veldig fornøyd. Nå skal det sies at jeg gikk fra en 21" monster av en Viewsonic CRT skjerm med subkasse i sokkelen :!: Deilig overgang. Btw. Hvordan finner man ut hvilket panel man har? Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Bra testen nevner alt styret rund denne skjerm når det kommer til de forskjellige panelene. Det er for meg nok, til at jeg holder meg unna denne skjermen. Var på nippet til å gå for denne! Men nå ser jeg at 24" skjermer med 1920x1200 oppløsning selges for 4700kr. Syncmaster 245B Dette burde være et hett test objekt for hw.no Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Bra testen nevner alt styret rund denne skjerm når det kommer til de forskjellige panelene. Det er for meg nok, til at jeg holder meg unna denne skjermen. Var på nippet til å gå for denne! Men nå ser jeg at 24" skjermer med 1920x1200 oppløsning selges for 4700kr. Syncmaster 245B Dette burde være et hett test objekt for hw.no 8814928[/snapback] Sweet! har sett mellom 22" og 24" de siste dagene og ser ut som om denne akkurat har kommet. Takk for at du nevnte det! Til en overkommelig pris på 4700kr så blir det nok ganske sikkert den som kommer hjem til meg. Skal virkelig noen kritiske negative sider med den, om jeg skal ombestemme meg. Endelig noe 8800GTX kan bryne seg på. Endret 8. juni 2007 av andrull Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Syncmaster 245B Dette burde være et hett test objekt for hw.no 8814928[/snapback] Den testen venter jeg også på! Lenke til kommentar
_diablito_ Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Her er en omtale av c-panelet samt noen fargeprofiler til som kan testes ut hvis du har c-panel (har selv c-panel og fargene ble betraktelig mye bedre) edit: ikke heeelt våken i dag nei Endret 8. juni 2007 av _diablito_ Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Bra testen nevner alt styret rund denne skjerm når det kommer til de forskjellige panelene. Det er for meg nok, til at jeg holder meg unna denne skjermen. Var på nippet til å gå for denne! Men nå ser jeg at 24" skjermer med 1920x1200 oppløsning selges for 4700kr. Syncmaster 245B Dette burde være et hett test objekt for hw.no 8814928[/snapback] Ouh, den så bra ut. Digg oppløsning i allefall. Ønsker også en test. Noen som vet om andre som har testet den? Lenke til kommentar
arcticZenith Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Er det noen som vet om Samsung SyncMaster 206BW er den samme skjermen, bare 2 tommer mindre? I så fall gjelder vel testen også for den skjermen. Sitter å vurderer 20" versjonen nemlig Lenke til kommentar
moscito Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Er det noen som vet om Samsung SyncMaster 206BW er den samme skjermen, bare 2 tommer mindre? I så fall gjelder vel testen også for den skjermen. Sitter å vurderer 20" versjonen nemlig 8815981[/snapback] Jeg tror nok den testen gjelder 206BW også siden det er den samme skjermen bare 2"mindre og har litt lavere kontrast. Og det ser ut som den digge skjermen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå