ADT Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Hei og hopp! Skal begynne ved NTNU og studere datateknikk til høsten. I den anledning har jeg allerede skrevet under på kontrakt, og betalt depositum på ett stykk hybelleilighet (22kvm for 2500,-) ved Berg. Jeg lurer på et par ting derimot: 1. Er det noen som har noen bilder av tilsvarende hybel? 2. Er det bestikk, tallerker, glass osv. på plass fra før av? 3. Er det muligheter for å male/pusse lett opp og evt. bytte ut møbler? 4. Likner hybelen i oppbygning på det bilde som sit.no har på siden sin? Endret 8. juni 2007 av ADT Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Hei og hopp! Skal begynne ved NTNU og studere datateknikk til høsten. I den anledning har jeg allerede skrevet under på kontrakt, og betalt depositum på ett stykk hybelleilighet (22kvm for 2500,-) ved Berg. Jeg lurer på et par ting derimot: 1. Er det noen som har noen bilder av tilsvarende hybel? 2. Er det bestikk, tallerker, glass osv. på plass fra før av? 3. Er det muligheter for å male/pusse lett opp og evt. bytte ut møbler? 4. Likner hybelen i oppbygning på det bilde som sit.no har på siden sin? 8812936[/snapback] Har ikke erfaring fra Berg, bor på Moholt, men regner med at ting fungerer på samme måte på Berg. Det følger ikke med bestikk, tallerker, glass osv. Du har ikke mulighet til å pusse opp, men møbler kan du bytte ettersom du da setter de gamle i boden. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Hvordan er det med å bore i veggen da? Tenker på å henge opp TV, bilder osv. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Hvordan er det med å bore i veggen da? Tenker på å henge opp TV, bilder osv. 8816715[/snapback] Du har ikke lov til å bore rett i veggen. Men det finnes en "opphengslist" som kan brukes til å henge opp ting. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Hm, tipper den lista ikke tar en tv på 60 kilo... Endret 9. juni 2007 av ADT Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Berg skal vel rives neste år så de bryr seg sikkert ikke så mye om du borer i veggen og henger opp ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå