Gå til innhold

Diskusjon rundt American Gangster

Anbefalte innlegg

poster1_full.jpg

Tittel: American Gangster

Genre: Drama

Regi: Ridley Scott

Skuespillere: Denzel Washington, Russell Crowe, Cuba Gooding Jr.

Filmens handling: In 1970s America, a detective works to bring down the drug empire of Frank Lucas, a heroin kingpin from Manhattan, who is smuggling the drug into the country from the Far East in the midst of the Vietnam War.

imdb.com

Så traileren til den kommende filmen American Gangster, og må si denne filmen ser veldig bra ut. Hva er dine forventninger til denne filmen? Diskuter her.

IMDb

Last ned traileren i HD

Endret av Alfen92
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...
  • 1 år senere...

Har ikke sett filmen før nå, men den svarte så absolutt til mine forventninger. En klar 5 fra min side. Washington gjør nok en bra film, og resten av skuespillerne er fabelaktige. Ikke så mange kjente heller, som er positivt. Eneste som irriterer meg er scenen der man ser Frank og dama kommer ut av kirka etter å ha giftet seg. I bakgrunnen (1:19:21 - teathrial version) kan man se en AVIS van kjøre forbi. Denne bilen stammer fra nyere tid, gjerne fra 2000-tallet, noe som matcher dårlig med tidsrommet som filmen er ment å finne sted i. Egentlig en liten bagatell i et slikt mesterstykke av en film, men de burde ha brukt de 5 minuttene det tar å redigere bort den bilen, for å unngå å irritere slike som meg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...