leifeinar Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 instalerte Shivering Isles, synest at det er en generell dårligere flyt i spillet når man snur seg fra side til side, ørsmå microskopiske lagg. på også skikkelige fps drops innimellom. testet med konsollen og fps count, ligger konstant på 60, men dropper ned i 20 og spillet henger seg en tidel eller 2. den dårlige flyten opplesves ved max fps også er det bare meg? Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) instalerte Shivering Isles, synest at det er en generell dårligere flyt i spillet når man snur seg fra side til side, ørsmå microskopiske lagg. på også skikkelige fps drops innimellom. testet med konsollen og fps count, ligger konstant på 60, men dropper ned i 20 og spillet henger seg en tidel eller 2. den dårlige flyten opplesves ved max fps også er det bare meg? 8812788[/snapback] hmm, jeg har ikke opplevd dette, jeg hadde problemer med det i starten, men jeg tok en grundig gjennom føring av ant spyware og virus...og hadde en god del, så jeg kjører mitt på Ultra uten problemer hvertfall, men det ser ut som du har testet dette på konsoll også..hmm Hvor er det du merker FPS drops i Shivering Isle? eller er det hele tiden? Endret 8. juni 2007 av Sk8on Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Har spilt Shivering Isles litt de siste par ukene, merker egentlig ingen endring etter å ha installert det heller. Har et singel 8800GTS 640MB. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Hvis det skjer når du snur deg, så kan det hende det er teksturer som laster. Men i så fall skal det skje uavhengig av SI. Hva skjer hvis du snur deg sakte 360 grader (slik at alle teksturene lastes), og deretter snur deg raskt rundt her og der? Hakker det framdeles da? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 synest det ble endel bedre da jeg slo av v-sync, får ikke noe særlig tearing uten. var værre da jeg kjørte 1900XT. spiller på 42" plama, mulig det er den som jukser litt kjører c2d @ 3.2 og gts @ 620/1900 så det skal ikke stå på hw her. MiSP: skal prøve experimentet ditt Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 sånn bare for og spore fulstendig av:må jeg ut av Shivering Isles for og trene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå