b-real Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 http://www.b-real.net/pix/Diskuter.artikkl...er.bug.edit.gif Slik er det vist på alle andre postene jeg har laget der, mens i resten av forumet får man lov til å redigere. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Du må vel være pålogget for å kunne redigere.. er du det? Ellers er det jo litt merkelig.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 Jeg er da logget på Er ikke helt borte heller Lenke til kommentar
vegge Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Sorry, hvordan kunne jeg vite det? Du har jo så få meldinger.. :wink: Jeg skal personlig poste under den overnevnte kategorien og prøve å redigere posten min! Edit: du har visst rett. Kanskje en jobb for Amund? Lenke til kommentar
amund Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Hei, fungerer det bedre nå? Noen hadde satt "endre"-rettighetene til moderator, men dette er nå justert tilbake til registrerte brukere. Mvh, Amund Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 Fungrer ikke hos meg. Lenke til kommentar
amund Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Da må jeg melde pass foreløpig. Kan tyde på en bug i forumet. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå