Lsass Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Hei dere. Har lastet ned en del nye fonts fra dafont.com, men ingen av dem loader da jeg legger dem i Fonts mappa i windows mappa :o Funker fett på laptopen, men trenger de på denne pcen for å redigere filmer! Noen forslag? kan jeg gjøre noe manuelt? takker! problemet er at jeg ikke finner font-typene i programmer som word og vegas etter at jeg har lagt de i font mappa, og det kommer ikke noe "innstalerer" eller hva det er, det kommer på laptopen! HJELP Lenke til kommentar
Lsass Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 ingen som vet noe? :\ Lenke til kommentar
binko Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Har du gått på fil->innstaler nye skrifter da EDIT: Sånn som jeg har det: (Vista, samme som på XP) Lag en mappe på dokumenter du kaller fonts. Der har du to undermapper, en til ZIP-filene og en til selve .ttf-filene. Gå i Windows-mappa->fonts. Inni fonts mappa trykker du Fil->Innstaller ny skrift, og så blar du deg fram i .ttf-mappa til skriften du vil innstallere (merke alle; "innstaler"). Så går resten av seg selv. Husk å restarte evt. tekst- og bilderedigeringsprogram du har oppe under innstallasjonen for at skriftene skal fungere. mvh. Binko. Endret 8. juni 2007 av Binko Lenke til kommentar
Lsass Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Har du gått på fil->innstaler nye skrifter da EDIT: Sånn som jeg har det: (Vista, samme som på XP) Lag en mappe på dokumenter du kaller fonts. Der har du to undermapper, en til ZIP-filene og en til selve .ttf-filene. Gå i Windows-mappa->fonts. Inni fonts mappa trykker du Fil->Innstaller ny skrift, og så blar du deg fram i .ttf-mappa til skriften du vil innstallere (merke alle; "innstaler"). Så går resten av seg selv. Husk å restarte evt. tekst- og bilderedigeringsprogram du har oppe under innstallasjonen for at skriftene skal fungere. mvh. Binko. 8813491[/snapback] HØRES NYDELIG UT skal teste det etterpå takker :DDDDD EDIT: FUNKET! ILU! Endret 10. juni 2007 av Lsass Lenke til kommentar
binko Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hehe, fint å kunne hjelpe! mvh. Gizmo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå