Zyrex_ Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Satt og tente litt på dette og lurer litt på hva folk synes. Du spiser ute en kveld og etter du er ferdig med å spise og har spurt etter regninga kommer ingen med den. Hvor lang tid mener du er rett før du bare kan gå? Mener selv at det selvfølgelig er feil å bare gå, men finnes jo grenser for hvor lenge jeg gidder sitte å vente. Tror selv jeg hadde blitt lei etter ca 15 minutter litt avhenge av humøret den dagen og kanskje lagt igjen litt penger avhenge av om jeg hadde vært fornøyd med servicen tidligere. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 "å bare gå" bør du nok ikke gjøre uansett. Da blir du anmeldt for tyveri/svindel. Hadde jeg måttet vente noe mer enn ca 10 minutter, hadde jeg gått bort til kasse e.l., krevd å få betale med en gang, og sagt klart fra hva jeg syns om å måtte vente så lenge på å få lov å betale. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Satt og tente litt på dette og lurer litt på hva folk synes.Du spiser ute en kveld og etter du er ferdig med å spise og har spurt etter regninga kommer ingen med den. Hvor lang tid mener du er rett før du bare kan gå? 8812510[/snapback] Vel, det blir aldri "rett" å gå, uansett. Da får man heller ta kontakt med personalet en gang til, og si rett ut at man går dersom ikke regningen kommer innen 3 minutter.. Tror det lengste jeg har ventet på regning må være nærmere en halvtime. Det var forholdsvis irriterende.... og jeg burde nok sagt ifra. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Bruker de for lang tid så synes jeg det er greit å levne penger på bordet. Sånn høvelig det beløpet som man har handlet for (eksakt beløp hvis servicen ellers var crap) Endret 10. juni 2007 av lock-aze Lenke til kommentar
salah Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hvorfor skal man ha samvittighet til å kunne gå? Folk bruker faktisk tid og ressurser på å lage den maten for deg, og de skal tjene penger på det. Hvis det tar unormalt lang tid, gå bort til personalet og betal. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå