-Hansi- Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Jeg gikk nettop tol inkjøp av en Logitech MouseMan DualOptical (fikk 6 i terningkast på hardware) men da jeg åpnet den fant jeg ut at venstreknappen var mye hardere å trykke på enn høyre knappen............ Dette er vel ikke normalt nei??? Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 sitter her og klikker på min egne Dual Optical, og den skal nok ikke være slik, mange kamerater av meg som har denne også, de er heller ikke slik Et ord: reklamasjon Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Vel, det er nesten slik på min og. Men ta den med til der du kjøpte den og spør. Lenke til kommentar
letmein Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Jeg har også en Dual Optical, knappene er gode, men mitt scrol hjul er litt hardere enn hva jeg har testet på andre Dual Optical. Tror det er litt varierende kvalitet på de :-? Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Hm, min er ikke sånn. Kan virke som om det er litt varierende kvalitet på dem, ja. Synd egentlig - det er en glimrende mus. Lenke til kommentar
-Hansi- Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 skal bytte min uansett jeg :wink: Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Min er litt hardere på venstre enn på høyre. Men det bryr meg lite... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Btw er dual logitech bedre eller dårligere en MX300 ellr MX500? ser at dual er dyrere en MX Lenke til kommentar
letmein Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg lurer også på om dual er bedre eller dårligere enn MX300/500. Tengte jeg skulle få testa det ut på et LAN, men jeg blei jo selvfølgelig syk og holdt meg hjemme Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Btw er dual logitech bedre eller dårligere en MX300 ellr MX500? ser at dual er dyrere en MX Har ikke MX300 og MX500 bare en optisk sensor? Mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
SuperStoffer Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Har selv både MX300 og dual optical.. og dual er mye bedre enn MX 300.. synes jeg da.. d er jo smak og behag... formen er jo helt forskjellig på de.. Lenke til kommentar
-Hansi- Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 nå har jeg bytta, knappene på denne er heller ikke helt identisk men ca. like harde.........de føles forskjellige å trykke på Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Hos meg er høyreknappen en bittebittebittebittelite grann hardere enn venstreknappen som kun kan kjennes hvis jeg føler skikkelig godt etter og jeg lurer på om det bare er et bedrag anyway... Fungrer perfekt. Beste scrollehjul i hele verden! Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Har MX700 ogaå bare en optish shitt eller er det dual optical? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Har prøvd 3stk dual Optical og alle er i perfekt stand. Ikke noe galt med de eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå