mcgroven Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Filmatiseringen av spill ser ut til å ta helt av. Nå er også City of Heroes på vei til det store lerretet. Les mer Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Dette blir nok en av flere film-basert-på-spill flopper Lenke til kommentar
nosync Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Heh, hvordan skal de få dette til uten å bli saksøkt av Marvel og DC Comics? Spillet hadde jo problemer i starten, kan tenke meg en film blir like stressomt. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Ellers har den populære filmmakeren Uwe Boll..Har noen tatt på seg sarkasme-hatten i dag kanskje? Lenke til kommentar
kinag Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Må ha vært sarkasme Men uansett, spillet klarte å vri seg unna Marvel sitt søksmål, så jeg tror ikke dette vil skape noe mer problemer siden denne er igjen basert på spillet. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 :!: Jeg tipper filmen får et lite budsjett, og denne type filmer er vel avhengig av masse spesialeffekter. Rett på dvd. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Konseptet av City of Heroes er jo veldig likt Marvel universet, du har gode superhelter mot onde superskurker. Men du har ikke en ekte verden her, du har en fiktiv by kalt Paragon City samt romvesener oppi det hele og snømonster. The Matrix møter Superman Returns møter Independence Day Endret 8. juni 2007 av Avean Lenke til kommentar
kinag Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 The Matrix møter Superman Returns møter Independence Day 8813944[/snapback] Tre vellykket titteler der spør du meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg