OmaaarS Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Ja, så nå har 360 min klikket den også, den var helt fin frem til i går. Den mistet plutselig bildet, selv om lyden er der, noe som tyder på at den fungerer, kan jeg ikke frem bildet. Har prøvd på 3 forskjellige tver. Når jeg prøver å fikse på tv-kabelen kommer det fire røde lys, det er kanskje normalt, det vet ikke jeg. Men, hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Den er nokk istykker, reklamasjon.. Det er allerede en tråd om dette, bruk søkefunksjon;) Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Har du sjekka kva den knappen på AV kabelen står på? Kansje den står feil? HDTV <-> SDTV Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 neida, 4 røde behøver ikke å bety ødelagt boks. http://support.microsoft.com/kb/906652 Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Nå fingerte det i et par minutter, men så ble det svart igjen. Skal jeg gidde å sende den inn? Tenk om jeg sender den inn og den fungerer der borte, så sender de den tilbake... Hmm... Edit: Bildet er tilbake, men det er gule flekker rundt over hele skjermen... skal jeg ringe kundestøtte? Endret 8. juni 2007 av Omar2x6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Kan også tenkes at det er video-kabelen det er noe galt med. Lenke til kommentar
St Veeman Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Nå fingerte det i et par minutter, men så ble det svart igjen. Skal jeg gidde å sende den inn? Tenk om jeg sender den inn og den fungerer der borte, så sender de den tilbake... Hmm... Edit: Bildet er tilbake, men det er gule flekker rundt over hele skjermen... skal jeg ringe kundestøtte? 8812226[/snapback] Akkurat det samme som skjedde min...Etter noen dager til så var alt kræsj og jeg sendte den inn!! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Hadde noenlunde samme opplevelsen for litt siden, Bildet var svart når eg slo den på, lyde og alt fungerte. Byttet over til VGA-kabelen,fomlitt litt rundt på boksen MED bilde Byttet så over til komponent igjen og det har aldri skjed igjen i ettertid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå