spurspower Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Nå er det bare 21 dager til With Full Force i Tyskland! Noen som har tenkt seg ned til Leipzig? Sjekk ut HER for en liste over band som kommer Jeg skal definitivt høre på disse bandene: Caliban Children Of Bodom Chimaira Dropkick Murphys Korn Lamb Of God Maroon Pain Static-X Er det andre band du syns jeg burde få med? Eventuelt hvilke sanger til noen av de bandene anbefaler du? Skulle gjerne hørt på noen sanger før jeg reiser PS. Noen forslag om hvordan komme seg billig fra Frankfurt til Leipzig? Lenke til kommentar
E6IL Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) As I Lay Dying bør du få me deg. Morning Waits, evt, Confined er bra. Slayer bør du også se. Raining Blood er jo en klassiker. Neaera er også å anbefale. Alle låtene deres er bra. Unearth er veldig verdt å se. Stronghold er en av mine favoritter. Walls of Jericho bør du se. En av de beste kvinnelige metal-vokalistene jeg vet om. Du bør sjekke ut A Trigger Full of Promises. Glemte Hatebreed og Cannibal Corpse. Live for This av Hatebreed og Hammersmashed Face av Cannibal Corpse kan du sjekke ut. Tog er vel det billigste alternativet når det gjelder å komme seg fra Frankfurt til Leipzig. Endret 8. juni 2007 av E6IL Lenke til kommentar
Endre Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Du MÅ selvsagt se Slayer. Mayhem, Satyricon og Cannibal Corpse er også obligatoriske. Amon Amarth og Kampfar ville jeg nok også fått med meg. Ser ut som du hører endel på metalcore og denslags, da er det jo en haug til med band der som nok er i din gate. Edit: Hva du skal høre ja. Av Satyricon vil vel helst de tre siste skivene falle i smak. Sanger som "Fuel for Hatred", "KING" og "Now, Diabolical" er lette å like. Slayer: Skiva "Reign in Blood", beste sanger er Raining Blood, Angel of Death, Jesus Saves og Postmortem. "Seasons in the Abyss" er også bra, digger tittelsporet. Endel treigere enn RIB. Mayhem: Kanskje ikke helt i din gate, men hør "Freezing Moon" fra skiva "De Mysteriis Dom Sathanas" og sjekk om den faller i smak. Gjør den det hører du på hele skiva. Cannibal Corpse: Har egentlig ikke hørt så mye på dem, men f.eks. "Staring Through The Eyes Of The Dead" på "The Bleeding" er fet som faen. Endret 8. juni 2007 av Endre Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Er det andre band du syns jeg burde få med? Eventuelt hvilke sanger til noen av de bandene anbefaler du? Skulle gjerne hørt på noen sanger før jeg reiser Du bør ihvertfall få med deg noen av disse: Zuul FX Swallow the Sun Pro-Pain Neaera Fear my Thougts Crematory Amon Amarth Slayer Sick of it all mvh Pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå