kkayer Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Mazda 6 stv Noe en bør spørre forhandler om? Har desverre ikke mulighet for å dra ned å se på bilen/prøvekjøre før evt. handel.... Noen som vet om alle Mazda 6 blir tectylbehandlet som ny? Har hørt at det er ganske vanlig ihvertfall. Forhandler visste ikke om denne var det.... Hva er det rimelig å kunne prute den ned til? Forhandler var kjapt frampå å sa at jeg fikk den for 225 000 inkl. omregistering om jeg bestemte meg kjapt(mot 231' som den står listet for) Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Japsebiler pleier og ha dårlig understellsbehandlig fra fabrikk. vet ikke med denne da de aldri er på verkstedet! Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 De er tectylert, tro meg, jeg ser ikke ut etter å ha montert hengerfeste. I alle fall er våre biler tectylerte. Lenke til kommentar
joka Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 prute på prisen kan være vrient... prøv heller å få med utstyr, f.eks slepekrok den selges med 6 mnd garanti med 1500 kr i egenandel, det er for dårlig prøv å få bedre garantivilkår. er det en bil som de sliter med å få solgt? siden den har vinterdekka på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå