Bjorne Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Hei, jeg utførte en systemgjenoppretting i XP som satte PC'en 2 måneder tilbake. Men så vil jeg angre på denne systemgjennopprettingen, men angrefunksjonen funker ikke selv om det er valg for dette! Lar det seg ikke gjøre å angre en systemgjenoppretting? Hva gjør jeg nå, har mistet mange programmer og filer... Bjørn Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Så vidt jeg vet, er det vel ingen filer som blir borte (vanligvis) etter en systemgjenoppretting. Du skal kunne gjøre flere systemopprettinger, fram og tilbake i tid. Lenke til kommentar
Bjorne Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Så vidt jeg vet, er det vel ingen filer som blir borte (vanligvis) etter en systemgjenoppretting. Du skal kunne gjøre flere systemopprettinger, fram og tilbake i tid. 8812066[/snapback] Ja det trodde jeg og, men når jeg vil angre så sier feilmeldingen at det ikke går fordi det ikke har vært endringer i systemet. Jeg har jo lagt til mange programmer osv. så det har jo vært endringer. Hvor kan man finne filene som systemgjenopprettingen har slettet? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Prøv en gang til, nå fra sikker modus (start pc'n på nytt, tapp på F8 tasten, velg sikker modus fra 'menyen') Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå