bjaa Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg drikker kansje en 5-6 liter i uka...På lan så drikker jeg ca 4,5 liter... Lenke til kommentar
Aderlig Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg har greid å slutte å drikke cola og brus helt. Null liter per uke! På LAN, så går det mest av lett melk, og juice. Kald melk og juice er bedre enn brus synes jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Er jeg heldig så drikker jeg 1liter brus i året. Vann og juice er tingen. Særlig juicen til Brämhult. Verdens beste juice. Favoritten er appelsin-jordbær Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 Det gjør iallefall ikke du Din sløving, bli med meg på joggetur 4x i uka du Joda, vist pokker trener jeg.. :x Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 Og akzj0n jeg kan godt være med 4x i uka jeg.. Er ikke noe problem det.. Bare litt langt unna Flytt til randaberg du Prøv og vær med meg og doffen ut og trene en gang. Tror ikke du kommer så veldig langt der nei... Ta turen ut en dag vi trener. Husk... Ta på deg godt med klær.. Kan bli et par knall og fall. Lenke til kommentar
Wixe Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Drikker 4-5 1,5L flasker pr dag (light da jeg har sukkersyke). Lenke til kommentar
The zero Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 2-3 liter kan det gå på en uke hos meg... Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Cola er fetende og søtt. Pils er bedre edit: men ift. topic: ca 1,5 L/uka Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Drikker ca. 1 L Cola om dagen. Cola kombinert med Snickers er helt knall De to produktene må jo være laget for hverandre eller hva? Var i butikken her forleden. De j**** butikkfolka hadde satt den ekle Vanilla Coke der den gode gamle Cola'en sto. Merket ikke at jeg hadde kjøpt feil før jeg kom til bilen. Jeg løp inn i butikken å skjelte dem ut som bare det Fikk den vanlige Cola'en istedenfor (skulle jo bare mangle) Sånne ting irriterer meg noe så grassalt :x Vel, det var det jeg hadde å si Hilsen Zuul Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Er ikke så rart tannlege er et innbringende yrke nei Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 Du sier noe der.. :-? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 0-2 halvlitere i uken 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå