Howard Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (Taipei, Hardware.no): Du synes kanskje 1000 Watt er mye kraft? Topowers Powermonster leverer ikke mindre enn 2000 Watt. Les mer Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 denne blir nok helt garantert en bestselger. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Den det er nok fin for overklokkere Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Sikringsskapet skjelver i buksene ... Endret 8. juni 2007 av Isbilen Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 2000 watt? Dette er jo genialt for en fingerferdig student! Montér på litt varmeledende rør her og der til et konsentrasjonspunkt og vips du har PC med kokeplate på hybelen! Lenke til kommentar
larseman Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 finner liksom ikke bruksområdet til denne. klarer ikke vanlige folk og overklokkere seg fint med drøye 1000 watt? påtide å stoppe dette rotteløpet å presse effekten nedover igjen. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Hey, her kan man jo få flyttet enda en støykilde vekk fra PC-en :-) Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Det var jo en artikell nettop om PSU, og at ingen trengte sa mye Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Den PSU'en var et stort monster :O Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Det er vel ikke lenge til Elkjøp & Co begynner å markedsføre kraften på strømforsyningene på datamaskinene de selger på samme måte som de har markedsført minne mengde på skjermkort, GHz på Intel prosessorer og PR-Rating på AMD prosessorer. Jeg ser ikke helt for meg at disse strømforsyningene kan bli noen bestselger med det første. Jeg synst heller at resten av komponentene i datamaskinen burde bli mer gjerrige på energi slik at man kan redusere størrelsen på strømforsyningen. Ikke f*** om jeg skal dedikere en egen kurs til datamaskinen min. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Tenk hvor varmt det blir pa rommet da :o Jeg har 400W + 450W + 160l/t blaser luft inn fra vinduet.. Og allikevel er det 29-32 grader her. Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Hva er vitsen? Ooooo så flink firma ditt er som kan døtte 2 strømforsyninger i en stor box. Grattis, mest sloppy produkt of the year~~ Lenke til kommentar
Jon Ivar Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Latterlig... rett og slett latterlig... Verden er i energi krise, og vi kjører på med flere produkter som oppfordrer til mer bruk.... rett og slett bare helt latterlig... Lenke til kommentar
Grimbo Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Dette er uten tvil det mest tåpelige gimmick produktet som noensinne er laget... Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Grimbo skrev: Dette er uten tvil det mest tåpelige gimmick produktet som noensinne er laget... 8812151[/snapback] Les denne posten om 3år. og du kommer antagelig til å smile Lenke til kommentar
Anders Jensen Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Ufattelig klumpete produkt. Servere har hatt PSU på flere kW lenge uten at de ser ut som et sveiseaparat. Klart disse er ikke akkurat stillegående. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jon Ivar skrev: Latterlig... rett og slett latterlig... Verden er i energi krise, og vi kjørerpå med flere produkter som oppfordrer til mer bruk.... rett og slett bare helt latterlig... 8812069[/snapback] Så lenge produsentene av harddisker, cpuer og grafikkkort ser ut til å gjøre stort med energiforbruket så vil jo psu-produsenter fortsette å lage monsterPSU'er Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Kansje kjekk hvis du skal ha en filserver med 100 disker+ Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jon Ivar skrev: Latterlig... rett og slett latterlig... Verden er i energi krise, og vi kjørerpå med flere produkter som oppfordrer til mer bruk.... rett og slett bare helt latterlig... 8812069[/snapback] Ja ikke at jeg er noen greenpeace tilhenger, men jeg er enig om at det er latterlig å i det hele tatt gå mot slike enorme strømforsyninger. Ser liksom ikke poenget, kommer ALDRI til å ha enPC som bruker så mye energi, for da må jeg sitte med hørselsvern pga viftene som skal kjøle dette. Mulig kan det brukes til å drive hele rack's med servere? (singel point of failure, men men) Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Men som sagt, sa burde vaerden bruke mindre strom i framtiden enn na. For ellers matte vi kuttet Kinas befolkning med 50%, til nar de far strom i husene sine ogsa (ja det var litt satt pa spissen) men verden taler ikke at hele verden har PCer med 2kW PSU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå