knegg Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) post trengs ikkje meire Endret 13. juni 2007 av knegg Lenke til kommentar
vidarlo Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 der eg har nerka ut i grønn rubrikk treng eg utrekningar for alt. Volt over darlington osv. Effekt.. 8811748[/snapback] UBe=1.2V på darlington. Då kan du vel finne resten sjølv? Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Multisim på programmerings forumet nå har jeg sett det meste UBe er vel ca 0,6 V pr transistor så som vidarlo sier blir det 1,2v over darlingtonen .. men skjekk om det stemmer. Det begyner å bli lenge siden jeg har rotet med transistorer. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Flyttes til elektronikk delen av forumet. Lenke til kommentar
Per-Ole Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Du har nå koblet det opp i multisim, og da er det bare og sette inn de riktige instrumentene for å måle spenninger og strømmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå