viranth Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Kjøpt en cx4230 og en dockingstation. Puttet i batteriene som skal være ladbare og satt den på dock, da lyste ett grønt lys, og alt var greit. Så tok jeg det opp etter 5 min eller noe slikt, ville jo teste kameraet. Batteriet ble fort tomt, og jeg satt i det andre batteriet som fulgte med kameraet, som ikke er oppladbart. Etter jeg hadde tatt mange bilder og lekt ferdig, satte jeg inn det oppladbare batteriet igjen, og satt den på dock. Da ville den ikke lade... Har sjekket alt, og den vil ikke lade disse batteriene. Har latt den stå i en time, og det er ingen forskjell, kameraet slår seg av etter 10 sek uansett. Så jeg lurer på om noen av dere har hatt samme problemet med Kodak Dock II batteriene. Har skrevet email til mshop der jeg kjøpte kameraet og dock, for å høre om de vet noe om dette, og til kodak. Men får vel sikkert fortere svar her. Kameraet virker helt fint, og tar bra bilder til mitt bruk, så det er åpenbart at problemet er batteriene eller dockingstation. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg har et Kodak DX4330 og en dockingstation. Har ikke opplevd noen som helst problemer med verken batteriene eller selve stasjonen. Har hatt utstyret i en mnd. nå og tatt masse bilder og ladet mye. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Jeg har også et kodak dx4330 med dokking, og opplever at de oppladbare batteriene bare tar ca. 30-40 bilder før de er utladet. (Jeg bruker heller ikke liveviewen noe særlig). Kameraet er bare ca. 1 måned gammelt. Troddde kameraet skulle ta ca. 150 bilder med liveview! Kan battariene være dårlig eller er dette er problem med kodak dx 4330? Lenke til kommentar
noaarbr Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Kodak CX 4300 jeg hadde først store problemer med at batteriene. Kunne ta kansje 10-20 bilder før jeg måtte bytte batteri. Da kjøpte jeg meg Oppladbare batterier og nå kan jeg ta ca 100 bilder før jeg må bytte batterier. mine batterier er 1800 mAt Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Kodak CX 4300jeg hadde først store problemer med at batteriene. Kunne ta kansje 10-20 bilder før jeg måtte bytte batteri. Da kjøpte jeg meg Oppladbare batterier og nå kan jeg ta ca 100 bilder før jeg må bytte batterier. mine batterier er 1800 mAt Og hvilke oppladbare batt er det? Jeg bruker da Kodak 1800 mAh, 1.2 V, og de tar ikke i nærheten av 100 billder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå