Joachim_F Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Maxis-stedfortreder Tilted Mill har nå prøvd å berolige folk som er usikre på den nye retningen til SimCity Societies. Les mer Lenke til kommentar
Qverner Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Kommet nye screenshots også http://www.1up.com/do/slideshow?pager.offs...t=0&cId=3160082 Er ikke helt overbevist enda akkuratt.. Asso, det kan bli et bra spill, men simcity er det ikke. Ser mer ut som City Life 2, noe jeg tror det kommer til å bli mer likt som. Lenke til kommentar
Glutexo Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Den grafikken så veldig lik ut som grafikken til Roller Coaster Tycoon 3. Jeg håper den blir helt annerledes, på RCT3 var det så utrolig uoversiktlig. RCT1 har mye bedre grafikk enn RCT3, selv om den på RCT3 er mye mer avansert. Jeg håper ikke det blir sånn på SimCity også. Jeg elsker SimCity, men hvis den får så uoversiktlig grafikk som passer så dårlig til sjangeren er det ikke sikkert pillet blir så gøy likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg