sirtommen Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Jeg har knust skjermen på min iPod nano. Den går an å bruke, spiller musikk som bare julig.. Men med en gang jeg kobler den til maskina skjer det merkelige ting.. Det tar itunes ca 5 minutter å starte.. Det går nesten ikke an å høre på musikk fra ipoden. Itunes går i sirup , altså, det tar 3 minutter å bytte sagt osv... Er det flere som har merket dette? Skjermen min er ikke helt knust, det er ca 2/3 av den som er borte.. EDIT: Merka en ting til.. Etter jeg har kobla i ipoden får jeg ikke "ejecta den via itunes heller... Programmet vare kresjer, og jeg får ikke starta det opp igjen uten en reboot.. Itunes fungerer knirkefritt FØR jeg trøkker usb kabelen fra itunes i laptopen. Endret 8. juni 2007 av Missy TommeN Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 hmmm, er ikke helt sikker på hva det er galt med ipoden software-messig.. kanskje usb-kontakten har fått seg en trøkk. den er jo ganske tynn, så det kan hende noen komponenter bak skjermen er ødelagt.. På cnn.cn kan du få kjøpt erstatningsdeler. Genial side, utrolig kjapp levering, selv om de sender fra HongKong, billig, nevnte jeg BILLIG, originalvare, og selv om bestillingen er over 200kr pleier de å skrive "gift" og verdi under 200kr på den. Som regel $10 -$20. http://cnn.cn/shop/apple-nano-c-256_258.html Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 glemte å si det, ny skjerm koster $9.99 for gammel ipod nano, $14.99 for 2.gen nano ikke så altfor dyrt. Verdt å prøve, hvis du klarer å beherske en skrutrekker og ikke har syltelabber. Verktøy følger med Eller du kan ta den med til Applestore og la dem fakturere deg rundt 1000lappen Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 glemte å si det, ny skjerm koster $9.99 for gammel ipod nano, $14.99 for 2.gen nano ikke så altfor dyrt. Verdt å prøve, hvis du klarer å beherske en skrutrekker og ikke har syltelabber. Verktøy følger med Eller du kan ta den med til Applestore og la dem fakturere deg rundt 1000lappen 8812412[/snapback] Så jo greit ut det der. Men jeg har ikke behov for skjerm. Jeg vil bare kunne synce den med maskinen min. Uten at jeg får totalt kresj på alt Lenke til kommentar
Teater Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg brukte iPodbatteri.no, veldig effektivt og billig. Hvis du er fra et sted ikke for langt fra oslo da, mulig de gjør via post også. (Og veldig morsomt sted) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå