bjaa Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Jeg venter med pengene klare, jeg skal ha dell pdaen når den kommer, men hvet ikke når den kommer, hvet noen av dere? Har sett den på amerikanske web sider, men ikke noen Norske... Lenke til kommentar
zarion Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 jeg har et komputer for alle blad hjemme der det skal stå noe om det, editer om jeg finner det, men vær vennlig å prøv www.dell.com Lenke til kommentar
Budull Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 jeg så noe om det der i den nyeste utgaven av bladet mobil. Hvis du ser på mobil.se, burde du finne noe... Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Det siste jeg hørt om Axim A5 var at planlagt lanseringsdato i Europa var i februar, men som vi skrev om tidligere denne måneden er det en del usikkerhet knyttet til denne lanseringsdatoen på grunn av leveranseproblemer. http://www.amobil.no/index.php?article=445&visual=1 Lenke til kommentar
willy1973 Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Dell Axim kan bestilles på www.dell.no , jeg bestillte min den 20. feb. og den er kommet til Trondheim nå og skal hentes i dag 28. feb. (ble sendt fra Irland den 24. feb) Trikset for å få den med en gang er å ikke bestille noe ekstrautstyr fra dell... :wink: NB! bare 3515.- kr inkl. frakt og mva (400 Mhz ver.) Les mer om Axim på www.aximsite.com Willy Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 Jupp, den ser rå ut den, håper noen gidder å teste den og legge det ut på nett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå