ellipsis Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Noen som vet hva størrelsen er på en vanlig vifte til en AMD prosessor? Skal bare vite det, så de som sier at je ska kjøpe en helt ny kjøler trenger ikke å si det. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 det avhenger jo av hvor stor prosessoren er (i GHz altsa) av og til er det 2stk vifter pa 1 kjoler ogsa Du sier heller ikke _hvilken_ AMD prosessor det er snakk om heller. men de fleste vifter pleier a vaere 80mm men de best er storre, gjerne 120mm Lenke til kommentar
ellipsis Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 det avhenger jo av hvor stor prosessoren er (i GHz altsa)av og til er det 2stk vifter pa 1 kjoler ogsa Du sier heller ikke _hvilken_ AMD prosessor det er snakk om heller. men de fleste vifter pleier a vaere 80mm men de best er storre, gjerne 120mm 8811361[/snapback] Dette er til en gammel AMD Athlon socket a, får ikke tak i kjølere til den nå. Men spørsmålet mitt er: hvor stor er de viftene som følger me prosessoren? Altså stock vifta Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 aaaner ikke http://komplett.no har vifter til Socket A Datakjeden ogsa AMD SocketA/370 Lenke til kommentar
ellipsis Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 aaaner ikkehttp://komplett.no har vifter til Socket A Datakjeden ogsa AMD SocketA/370 8811380[/snapback] Hehe, ok. Da tok je feil der, men er som sagt ikke ute etter ny kjøler m/vifte. Bare lurer på hvor stor en stock vifte er Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Du er leiter ikke etter en ny vifte (dvs at du allerede har en du er fornoyd med, sant?) Men du vil vite storrelsen pa stock vitften? Hvorfor? Sikker pa at du kan kjope socket a med vifte da? Det er jo sa gammelt Lenke til kommentar
ellipsis Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Du er leiter ikke etter en ny vifte (dvs at du allerede har en du er fornoyd med, sant?)Men du vil vite storrelsen pa stock vitften? Hvorfor? Sikker pa at du kan kjope socket a med vifte da? Det er jo sa gammelt 8811406[/snapback] Er bare litt nysgjerrig Fant forresten kjøler m/vifte på Komplett... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg vet... btw hvor rask er prosessoren og hvilke temp far du pa den? Jeg har en 2100+ @ 62 grader na. Og lurer pa om du far det samme, eller om det er noe veldig gale med min kjoler. Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Min vifte er 60mm ... AMD socket A T-Bird 1.1HGz Er forøvrig en sånn Akasa kjøler jeg har sittende på. Kjøpt for ikke så lenge siden Endret 8. juni 2007 av Nero Burningwr00m Lenke til kommentar
ellipsis Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg vet... btw hvor rask er prosessoren og hvilke temp far du pa den? Jeg har en 2100+ @ 62 grader na. Og lurer pa om du far det samme, eller om det er noe veldig gale med min kjoler. 8811425[/snapback] Er en 1GB prosessor (veldig gammel:P) tempen ligger ligger rundt 40 grader.. Lenke til kommentar
ellipsis Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Min vifte er 60mm ...AMD socket A T-Bird 1.1HGz Er forøvrig en sånn Akasa kjøler jeg har sittende på. Kjøpt for ikke så lenge siden 8811427[/snapback] Okay, var det je tippa. At vifta var 60mm Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Jeg har en pa 70mm, og en med dual 40mm vifter Endret 8. juni 2007 av Ståle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå