simalarion Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Noen andre som sliter med Netshops ukens tilbud side?, skulle bestille noe derfor gidder jeg skrive dette Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Funker helt fint her. Hvilken nettleser bruker du? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) IE Ok, får prøve firefox da. Takker edit fungerer ikke medf firefox heller tydligvis et lokalt problem uansett. Endret 8. juni 2007 av simalarion Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Er det bare meg som ikke får opp varer på lagersalg? De bruker den lagersalg flashen og da bruker det å være lager salg. Men nå er siden bare tom O.o Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Er det bare meg som ikke får opp varer på lagersalg?De bruker den lagersalg flashen og da bruker det å være lager salg. Men nå er siden bare tom O.o 8811428[/snapback] Jeg får opp lagersalg-siden, men alle produktene vises langt ned på siden så den ser tom ut øverst. Ser du produktene hvis du scroller nedover? Jeg bruker Opera 9.21. Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Det er bare å skrolle ned på siden. Det er sånn med de fleste produktsidene deres nå, men jeg regner med at det vil bli fikset så fort som mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå